Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #1 Skrevet 22. januar 2014 Nå har jeg hatt maserier i en 4 ukers tid med jevne mellomrom. Er nå en liten uke på overtid. Har åpnet meg 4 cm, saakte men sikkert. Idag har jeg hatt skikkelige rier og trodde at jeg var i gang. Men d stoppet opp..IGJEN!!! Herregud jeg mister snart motet. Noen som har lignende erfaring som kan fortelle litt om fødselsforløpet da d endelig skjedde? Anonymous poster hash: d114d...a9c
Turtelduen Skrevet 22. januar 2014 #2 Skrevet 22. januar 2014 Hadde maserier i 2 uker, men gikk også til akupunktør og fødte 8 dager før...
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #3 Skrevet 22. januar 2014 Tenk! Du er allerede nesten halvveis til 10 cm og full åpning! Babyen kommer omtrent til å skli ut av seg selv og da ligger du der med verdens deiligste go'klump i armene Anonymous poster hash: 57baa...763
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #4 Skrevet 22. januar 2014 Du får true med husarrest fra h*n er 13 til 18 år.... eller at h*n må ta oppvasken hver eneste dag i de samme årene.... Tenker h*n kommer straks da Har dessverre ikke noe erfaring enda, men forstår frustrasjonen din. Håper fødselen din kommer i gang snart og går greit for seg. Lykke til Anonymous poster hash: 20052...1c2
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #5 Skrevet 22. januar 2014 Jeg gikk sånn med nummer to. Fra jeg skjønte at jeg var i fødsel til han var ute, gikk det ca 4 timer. Likevel tok det mye lengre tid enn jeg hadde fryktet, fordi min første fødsel var unormalt rask. Anonymous poster hash: da041...e18
Husbygger Skrevet 22. januar 2014 #6 Skrevet 22. januar 2014 Sånn var min nr. 3 også, hun kom 6 dager etter termin (nr 1 og 2 kom 10 og 22 dager før termin). Den kvelden hun ble født "kjefta" jeg på magen og sa at hvis hun ikke kom ut nå, så kunne hun pokker bare se til å holde seg der inne til etter jul. Hadde panikk for å ligge på sykehuset på julaften, lå nemelig på sykehus med nyfødt baby på nyttårsaften 2 år tidligere. Jenta kom som en rakett natt til 20 desember, tok 30 min fra første ri til hun var ute hjemme på badegulvet! Forstår godt at du er lei! Massr lykke til når det endelig skjer ;-)
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #7 Skrevet 22. januar 2014 Tusen takk damer Wow, på badegulvet!!?? Shit tenk om d skjer :/ Håper inderlig at jeg rekker fram til sykehuset da.. har faktisk en halvtime med kjøring også. Anonymous poster hash: d114d...a9c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå