Gå til innhold

Hvor ofte spiser dere middag hos foreldre/svigerforeldrene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere flinke til å invitere de tilbake?

Vi blir bare invitert på middag til svigerforeldrene en dag i året, og det er i løpet av juledagene.

Mine foreldre inviterer oss på middag ca en gang per uke.

Vi inviterer både mine foreldre og hans foreldre innimellom. Men oftest mine ettersom de ber oss oftere enn svigers gjør.

Anonymous poster hash: 45e34...477

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svigers: 3 gongar i mnd minst

Foreldra mine: Annakvar mnd kanskje

Er elendig på å invitere dei til oss.

Gjest 5 andre
Skrevet

Hos svigers: Ca 1-2 ganger i mnd

Min mor: aldri

Min far: aldri

Svigers spiser her ca 4 ganger i året. De trives best hjemme.

Skrevet

Svigers: alt for ofte. Minst en gang i uka. De legger ikke skjul på at de ikke liker meg..

Mine foreldre: 2-3 ganger årlig.

Vi har invitert så utrolig mange ganger, men svigers kommer ikke hvis ikke det er barnebarnets bursdag. Samme gjelder mine, de kommer bare når fler i familien er invitert slik at de kan vise seg frem med at de besøker oss.

Så nå har vi gitt opp og utsendt åpen invitasjon, selv om det gjør ingen verdens ting at svigers ikke kommer. Der er det bare klaging og kritikk å få uansett.

Skrevet

Svigers: 9 mnd siden sist :D :D

Mine foreldre: kanskje hver 4.-5. Mnd.

Bor rett i nrheten.

Anonymous poster hash: 30715...9ed

Skrevet

Svigermor max 2-3 ganger i året bor i samme fylke,men ber oss sjelden

Svigerfar max 1-2 ganger i året,men han bor et stykke unna

Foreldrene mine hver søndag :)

Skrevet

hos foreldrene mine:

Kanskje 4 ganger i året.

Men jeg har mye kontakt med de å er der minst 5-6 ganger i månenden kanskje.

Når vi er på besøk så får vi selvsagt middag vi og,men tenkte å middager der vi er innvitert så er det kanskje 4 ganger i året.

Skrevet

Hos svigers, stort sett bare i jula. Mine foreldre - i perioder 1 gang per uke, så kan det gå noen mnd imellom. Begge foreldreparene bor bare noen kilometer fra oss. Vi har ikke dem så ofte hos oss, noen av dem.

Anonymous poster hash: f1310...964

Anonymous poster hash: f1310...964

Skrevet

Aldri.

Svigermor orker ikke lenger, hun er godt over 80 år og inviterer aldri gjester lenger. De spiser middag hos oss 2-3 ganger i måneden.

Min mamma har ikke invitert oss på middag på mange år, ikke i jula engang. De spiser hos oss 3-4 ganger i året tenker jeg.

Anonymous poster hash: 52d30...743
Skrevet

Spiser middag sammen med min familie en gang i uka og svigers en gang i uka. I tillegg spiser vi ofte middag hos en av familiene en av helgedagene :)

Anonymous poster hash: 348ad...312

Skrevet

Aldri, jeg har ikke lyst til å bli forgiftet ! Svigermor hater meg så innmari.

Anonymous poster hash: 68a09...2e1

Skrevet

Jula 2011 var siste middag med foreldrene mine..

x-svigerfar spiste jeg middag med for 2 uker siden. 

Skrevet

Min svigermor og min mor er på middagsbesøk her 1 gang i uka ca. 

Min far er jeg og overnatter hos 1-2 ganger pr år. Han har nesten aldri spist middag her.

Svigerfar har jeg spist sammen med 2 ganger. Jula 2010 og jula 2013

Anonymous poster hash: 31573...a5e
Skrevet

Mine foreldre: Aldri

Svigers spiser her 1-2 ganger i uken, og vi der 1-2 ganger i uken. Elsker å spise middag hos svigermor :)

Anonymous poster hash: 088e3...19e
Skrevet

Det er ikke alltid det er middag, men jeg har kontakt med svigermor ukentlig og vi er der (ofte på middag) 2-4 ganger i mnd. Vi er ofte på besøk hos mine foreldre i noen dager om de er på hytta. Ellers så blir det fort 1-2 ganger i mnd minst. Har nesten daglig kontakt med min mor eller far.

Anonymous poster hash: e6bad...f41
Skrevet

Svigers: romjul og svigermors bursdag, altså to ganger i året. De er ikke interessert i barnebarn eller barn.

Mine foreldre ganske mye oftere. De er veldig engasjerte i barnebarna.

Anonymous poster hash: 7cbf5...386

Skrevet

Hos mamma : ca 1 til 2 ganger i uken :D

Hun spiser hos meg ca annen hver uke.

Hos farmoren til gutten min : ca 2 til 3 ganger i året ;)

Anonymous poster hash: 13b21...891

Skrevet

Svigers 2-3 ganger i året kanskje, selvom vi er naboer. Men synes det holder, ser de nok uansett.

Mamma kanskje annenhver mnd, men vi pleier ofte å invitere oss selv. Ringer og sier at nå kommer vi over med pizza eller noe sånnt.

Anonymous poster hash: 6cbbc...fee
Skrevet

Svigermor bor 4 timer unna, så det begrenser seg naturlig til når vier der i ferier.

Hos mine.....tja, 2 år siden sist? Mamma snakker HELE tiden om at hun skal lage en stor gryte med noe godt og samle oss (har kun 1 søster med mannog store barn). Men det blir visst med tanken....

Anonymous poster hash: db2fd...c48

Skrevet

Inviterer meg selv på middag hos mine foreldre et par ganger i mnden. Min svigerfar: han spanderer kanskje middag ute en gang i året. Svigermor og mannen bor så langt borte at vi må overnatte, og da blir det jo middag sammen hver dag mens vi er der (eller de er her) :)

Skrevet

Mine foreldre: ca 1 gang i mnd

Svigers: ca i gang i året og vi er naboer!

Anonymous poster hash: 6ca95...f68

Skrevet

1 gang i året skulle det være. #21

Anonymous poster hash: 6ca95...f68

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...