Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #1 Skrevet 22. januar 2014 Lest hvordan dere svarer folk her inne. Er dere sånn mot andre ute og eller?. Mange av dere virker svært umodne og lite høflige på nett. Anonymous poster hash: 8b309...a5a
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #2 Skrevet 22. januar 2014 Jeg svarer krasst til folk i virkeligheten så vel som på nett, hvis temaet berører meg og jeg blir engasjert. Folk som bevisst ligger med andres partnere, er utro mot sine koner/menn, ikke sikrer barna i bilen, mobber andre osv får tilsnakk hos meg uansett om de er på DiB eller i virkeligheten. Jeg merket en annen ting når det gjelder nettvett, er at enkelte brukere legger ut ALT FOR MYE informasjon om seg selv, navn, svært personlige opplysninger, hvor de bor og så videre. Man har hatt beklagelig erfaring med Juliea som mottok trusler eller et eller annet for en stund siden, og likevel fortsetter enkelte å utlevere seg selv når de VET at det finnes mange syke folk her i verden. Akkurat det forstår jeg ikke... Anonymous poster hash: 87053...dba
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #3 Skrevet 22. januar 2014 Oisann var visst uheldig og postet to innlegg med samme tittel her. Moderadtor kan slette den ene tråden. Ikke nødvendig med to tråder med samme tema. Anonymous poster hash: 8b309...a5a
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #4 Skrevet 22. januar 2014 Mange legger ut så spesifikke detaljer om en situasjon, at andre som også er involvert i situasjonen, må jo forstå at det er dem selv som beskrives. Merkelig. 👼 Anonymous poster hash: 55cd0...232
☆☆☆ Skrevet 22. januar 2014 #5 Skrevet 22. januar 2014 Eg svarar nok omtrent likt, men eg ser sjølv at mykje kan virke krasst skriftlig når ein ikkje har hjelp av kroppsspråk og tonefall. Men eg meinar sjølv at eg ikkje er spesielt ufin i kommentarane mine. Og så trur eg ein del her inne likar godt å misforstå med vilje, ser både på mine innlegg og andre sine at ein del les ting ut av dei som ikkje står der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå