Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #1 Skrevet 22. januar 2014 Vi har bare hatt kontakt på sms.. Han er perfekt og kjekk MEN daten var fiasko syns jeg Null kjemi :( Skal jeg sende en sms å si takk men at det ikke går Eller droppe å sende noe som helst.. Jeg aner ikke Anonymous poster hash: dab29...6fd
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #2 Skrevet 22. januar 2014 Det ryddigste er nok å si fra at du ikke er interessert i noe mer. Men mange velger å bare la ting fade ut. Jeg bruker å se det litt an. Hvis begge føler det på samme måte så er begge delene like greie. Hvis dere har hatt mye kontakt på forhånd synes jeg det er ryddigst å si fra. Hvis han er interessert så tar han jo kontakt igjen ganske snart, og da kan du si fra. Jeg synes det er greit å få ting ut av veien, så jeg begynte å si fra da jeg hadde forrige daterunde. Nå må jeg visst ut på datefronten igjen og jeg har virkelig ikke lyst, frister ikke. Men vil ikke være alene heller resten av livet. Lykke til med neste date i hvert fall Ikke gi opp Anonymous poster hash: c1637...ba7
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #3 Skrevet 22. januar 2014 Tusen tusen takk for svar Ikke enkelt nei Oki, jeg ser det ann... Jeg gidder ikke ta kontakt med det første Lykke til du også :) Klem fra hi Anonymous poster hash: dab29...6fd
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #4 Skrevet 22. januar 2014 Tusen tusen takk for svar Ikke enkelt nei Oki, jeg ser det ann... Jeg gidder ikke ta kontakt med det første Lykke til du også :) Klem fra hi Anonymous poster hash: dab29...6fd Takk - jeg tror jeg trenger det Har aktivert min gamle profil på Sukker, men sliter såååå med motivasjonen, så aktiverer og deaktiverer den annen hver dag I dag er den aktivert, så får vel bare kikke innom en gang til i kveld Se det an, du, og se om han tar kontakt. I så fall er det bare å være ærlig med ham på en fin måte. Anonymous poster hash: c1637...ba7
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #5 Skrevet 22. januar 2014 Fikk sms nå Masse lykke til Hold meg oppdatert da Hi Anonymous poster hash: dab29...6fd
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #6 Skrevet 22. januar 2014 Fikk sms nå Masse lykke til Hold meg oppdatert da Hi Anonymous poster hash: dab29...6fd Da får du det ut av verden og slipper å tenke mer på det Håper han ikke blir altfor skuffet. Jeg kommer sikkert til å skrike ut over alt om jeg treffer Mannen med stor M D Anonymous poster hash: c1637...ba7
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #7 Skrevet 22. januar 2014 Hehe!! Hi Anonymous poster hash: dab29...6fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå