Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #1 Skrevet 22. januar 2014 Tips til hva jeg kan gi henne, er det noe som lindrer? Har gitt vann hittil. Hun er syv mnd. Har hostet i 4-5 dager, litt feber. Skulle se det an, hilsen legen. Anonymous poster hash: b4cd3...a6d
Inalille Skrevet 22. januar 2014 #2 Skrevet 22. januar 2014 Prøv med paracet etter vekt? Hvis det klør i halsen kan det hjelpe. Men hoste i seg selv er ikke farlig. Hosten er der for å få opp slimet som irriterer i lungene:) Lykke til og god bedring til snuppa!
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #3 Skrevet 22. januar 2014 Er det ordentlig hoste da, eller gjør hun seg til? Min på 7 mnd syns ihvertfall det er VELDIG gøy å late som han hoster Anonymous poster hash: 489e0...bbc
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #4 Skrevet 22. januar 2014 Det er slim ja, hører det, og hun hoster i søvne så hun vekker seg selv. Visste ikke at paracet hjelper mot hoste, få kjøpe sånne stikkpiller Men hvis hun fortsatt har feber i morgen, burde vi dra til legen da? Takk. Håper det går over snart er lettere med oss voksne, som kan ta en pastill Anonymous poster hash: b4cd3...a6d
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #5 Skrevet 22. januar 2014 Dra til legen igjen. RS-virus er skummelt og lager mye slim. Ikke vær redd for å gå for ofte til legen med de små. God bedring til lille! Anonymous poster hash: b78c3...0bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå