Gå til innhold

Hva er din erfaring med amme-te? u/t

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: ecb19...12b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Funka bra her, mere melk, og funka noe på luft i magen på baby. Skal ha baby igjen nå, så skal begynne med amme te med engang. Men syns den ikke smaker noe særlig

Anonymous poster hash: 1449f...457

Skrevet

Så bra at det funket for deg og babyen! :) Jeg har akkurat begynt. Har den fra Kloster. Babyen har hatt en del knip, enda jeg er veldig nøye med hva jeg spiser og drikker. Håper ammete gjør magen hans bedre...

Vil gjerne høre flere erfaringer:)

Hi

Skrevet

Hos meg satte det skikkelig fart på produksjonen. Men det trengte jeg overhodet ikke, så det ble melkespreng og mer luft i magen på babyen fordi han måtte svelge unna for harde livet. Det var den fra Kloster.

Men det var kanskje litt luksusproblem?

:-)

Skrevet

Fjernet mageknip hos lillebaby, men utover det merer jeg ikke noe forskjell i melkeprod. Jeg har den fra apoteket, synes den smaker digg jeg ;)

Anonymous poster hash: ae45b...48d
Skrevet

Hi her.

Jeg har drukket to kopper i dag, og *bank i bordet* babyen er mye roligere enn ellers. Lute kaving ved puppen og etter. Lite gråting fra litt etter jeg drakk første koppen...Håper dette ikke er tilfeldig! Nå nyter mor litt snacks og tv-titting mens gullet sover i vogga...Han har ikke sovet på denne tiden siden første leveuken hans (er nå 4 uker)...

Skrevet

Hi her.

Jeg har drukket to kopper i dag, og *bank i bordet* babyen er mye roligere enn ellers. Lute kaving ved puppen og etter. Lite gråting fra litt etter jeg drakk første koppen...Håper dette ikke er tilfeldig! Nå nyter mor litt snacks og tv-titting mens gullet sover i vogga...Han har ikke sovet på denne tiden siden første leveuken hans (er nå 4 uker)...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...