Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #1 Skrevet 22. januar 2014 Hadde en spontanabort i uke 13 i begynnelsen av desember. Blødde i nesten to uker. Har vært på kontroller for å få bekreftet at alt er ute, men de sa at den første menstrasjonen kom til å bli sterkere. Men uansett, etter jeg sluttet å blø hadde jeg to uker blødningsfri.. Så begynner det.. Først spottet jeg en dag, så fire dager med blødninger. Hadde ikke el før denne blødningen, så dette kan ikke være vanlig mensen. Så stoppet jeg å blø i seks dager, før jeg fikk en ny blødning som også varte i fire dager. Så stoppet det for et par dager, men i dag begynner jeg jaggu meg å blø igjen. Hva skjer?! Noen med erfaringer? Anonymous poster hash: 5e2c6...364
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #2 Skrevet 22. januar 2014 dytt Anonymous poster hash: 5e2c6...364
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #3 Skrevet 22. januar 2014 Ville ha tatt en telefon til legen. Mulig du har rester som de ikke anså som store nok, men som allikevel burde fjernes med utskrapning. Det opplevde jeg, og etter blødninger til og fra i 6 uker måtte jeg allikevel ha utskrapning. Da kom jeg rett inn i normal syklus igjen. Anonymous poster hash: 38294...d94
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #4 Skrevet 22. januar 2014 Ville ha tatt en telefon til legen. Mulig du har rester som de ikke anså som store nok, men som allikevel burde fjernes med utskrapning. Det opplevde jeg, og etter blødninger til og fra i 6 uker måtte jeg allikevel ha utskrapning. Da kom jeg rett inn i normal syklus igjen. Anonymous poster hash: 38294...d94 Æsj, så kjedlig :/ Håper det ikke er det.. :/ Graviditetstestene jeg tar er negative, da. Det ble de dagen før jeg begynte å blø første gang etter aborten.. Anonymous poster hash: 5e2c6...364
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå