Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #1 Skrevet 22. januar 2014 Han liker bøker,men føler at han har "alt" av bøker. Ellers kommer jeg ikke på noe lurt å kjøpe. Anonymous poster hash: a38b0...330
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #3 Skrevet 22. januar 2014 Leserbrett? Anonymous poster hash: c6c9b...c6c
☆☆☆ Skrevet 22. januar 2014 #4 Skrevet 22. januar 2014 Kjøkkenutstyr Turutstyr God vin, gjerne saman med ost og kjeks God olivenolje og krydder Konsertbillettar Kaffikrus med bilde av barnebarn til å ha på kontoret Vanskelig utan budsjett og utan å kjenne han.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #5 Skrevet 22. januar 2014 petzl zipka plus hodelykt. Den kan være med i lomma og brukes ved behov! Anonymous poster hash: f4708...df7
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #6 Skrevet 22. januar 2014 Om han er glad i bøker, hva med å gi han type bøker han aldri ville kjøpt til seg selv? Typiske coffe-table bøker. Har nettopp sett en som heter atlas over ukjente øyer, den synes jeg så gøy ut. Eller bøker om andre interesser han har? Det kom, for litt siden, ut en ny norgeshistorie i 3 bind, eller hva med naturhistorisk/kulturhistorisk vegbok? Jeg ønsket meg atlas til jul for noen år siden, det er kjempegøy å ha Gratulerer med dagen til din far! Anonymous poster hash: 4e586...a5a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå