Gå til innhold

To spørsmål til deg som har chihuahua.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tisser den inne, eller er den HELT renslig?

Bjeffer den mye? (Når det kommer besøk, når den er alene, når dere går fra den i bil ol)

Anonymous poster hash: a8854...496

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en hanne som ikke er kastrert. Han tisser inne et par ganger i året kanskje, særlig hvis det har vært en annen hanne der.

Han bjeffer en del ja, men de er jo "varslere" rent instinktivt. Det er så og si umulig å lære han til å ti stille når han hører noen kommer. Han bjeffer når vi forlater han og når han hører at noen kommer, ellers bare vanlig bjeffing i lekesituasjoner f.eks.

Anonymous poster hash: a00d3...3c7

Skrevet

Står han og bjeffer hele tiden mens dere er borte tror du, eller kun når dere drar og kommer hjem? Tenker i forhold til naboer :)

Anonymous poster hash: a8854...496

Skrevet

vår chihuahua er helt husren, men brukte lang tid på å bli det. han bjeffer når det kommer folk på besøk, men ikke ellers :) han er 1 år gammel.

Skrevet

Vel, jeg har en tipse og jeg får henne ikke stueren. Hjemme går det fint, men med en gang vi er på besøk, tisser/bæsjer hun inne selv om hun gikk på do før vi gikk inn. Hun bjeffer lite, det har jeg jobbet med henne siden hun var valp. Orker ikke gneldre bikkjer.

Skrevet

Jeg har ikke, men naboen har en ukastrert hanhund. Han er 100% renslig, og bjeffer omtrent aldri, ikke på andre hunder engang. En trivelig liten tass som jeg pleier å ta med på tur innimellom.

Anonymous poster hash: 7b36a...807

Skrevet

Han bjeffer hele tiden mens vi er borte. :( Vi bor på gård og har ingen naboer som hører det heldigvis. Han rører hverken vått eller tørt når han er alene hjemme, litt seperasjonsangst (som og er vanlig for rasen). Tross størrelsen vil jeg si det er MYE hund i de små kroppene, de er krevende.

Anonymous poster hash: a00d3...3c7

Skrevet

vår chihuahua er helt husren, men brukte lang tid på å bli det. han bjeffer når det kommer folk på besøk, men ikke ellers :) han er 1 år gammel.

kunne du kommet med noen tips til hvordan trene en valp til å bli stueren? Vi får valp for første gang i juni (ikke chihuahua) ;) 

Anonymous poster hash: 445f1...2bf

Skrevet

kunne du kommet med noen tips til hvordan trene en valp til å bli stueren? Vi får valp for første gang i juni (ikke chihuahua) ;)

Anonymous poster hash: 445f1...2bf

jeg anbefaler deg å prøve med klikkertrening, det var iallefall det som fungerte best hos oss :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...