Gå til innhold

hvor lenge er nyfødte våkne av gangen

Anbefalte innlegg

Skrevet

står et sted at nyfødte sover 16 timer i døgnet, min sover da myye mer enn det. hun er tre dager gammel og født til termin..

Anonymous poster hash: 45852...2b7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine sov 22-23 timer den første måneden.... store forskjeller.

Nyyyyyyyyyt det. Minste her er nå seks mnd og er våken stort sett heeeele dagen.

Anonymous poster hash: 86f52...a49

Skrevet

Min sov ca.20-22 timer i døgnet de første månedene. Var våken kanskje 20min. og så var det soving igjen. Sov natta rundt fra hun var 3 mnd. og har alltid vært et sovebarn.

Anonymous poster hash: 3f088...dbf
Skrevet

Min sov nesten hele døgnet den første uka. Nå er babyen 2 mnd og kan være våken 13 timer med bare noen få 10 min dupper. Overtrøtt de dagene dette hender.

Anonymous poster hash: c6adb...dbf

Skrevet

Min var våken nesten hele dagen hun, bare avbrutt av små dupper på 15-20 min, en sjelden gang en hel times sammenhengende søvn. Det er nok veldig forskjellig hvor mye de sover.

Skrevet

Med tanke på at måltida fort tok 20-30 minutt og det var 10-12 av dei tok jo det 3,5-6 timar, vil tru kanskje 5 timar i døgnet ved puppen. Så var ho jo våken litt utanom også, kanskje 2-3 timar til saman?

No er ho 9 veker og kan vere våken i timesvis i slengen, vil tru ho er våken opp mot 10 timar i døgnet (søv 10-11 timars netter avbrutt av ei amming mot slutten av natta og kanskje 3-4 timar i løpet av dagen (uheldigvis fordelt på mange smådubbar).

Skrevet

Det er nok store individuelle forskjeller.

Kjenner til en som sov hele natten gjennom fra de kom hjem og bare hadde et par små dupper på dagtid.

Det er jo ganske ekstremt da...

Min premature var nok svært mye våken. Ett stell/mating tok godt over 1 time og så var det snaut to timer "pause" hvor jeg pumpet osv før neste stell. Ganske ofte var hun våken mesteparten av tiden. Så det ble nok ikke så mye søvn egentlig.

Anonymous poster hash: 0c417...a9c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...