Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #1 Skrevet 22. januar 2014 Har ikke peiling på noen ting.. Hva skal man se etter og hva skal man være obs på? Hvilket merke og hva slags pris? Det skal være til nyfødt Anonymous poster hash: 1f104...9d4
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2014 #2 Skrevet 26. januar 2014 Jeg hadde hodlt meg til de mest kjøpte og vanligste merkene, dette fordi det er en grunn til at folk foretrekker disse fremfor billig merker av litt variert kvalitet. Du må tenke gjennom om hva slags kriterier vognen bør fylle. F.eks: skal den ut og inn av bil hver dag? Er det viktig at den er liten og lett? Hva slags underlag triller du mest på? -grus, asfalt, skogen, by? Har prisen noe å si? Er det viktig at du kan trille med barnet vendt mot deg? Anonymous poster hash: d5540...ac2
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2014 #3 Skrevet 26. januar 2014 Du bør være obs på vognens alder. Feks emmaljunga har produksjonsdato på understellet. Enkelte selgere har en lei tendens til å lyve om vognens alder. Dette er synd fordi man lett kan bli lurt til å betale en mye høyere pris enn hva vognen egentlig er verdt.. Sjekk hva andre tilsvarende vogner ligger på i pris, så får du et inntrykk om vognen er verdt hva selger forlanger. Sjekk hva slags utstyr du får med. Feks om du får med både bag og sportsdel, stelleveske, fotpose, regntrekk osv. Vær obs på om det er jordslag på stoffet da dette ikke er anbefalt å la babyer ligge i. Selvom man får vasket det vekk sitter det fortsatt sporer i stoffet. Sjekk om vognen lett lar seg slå sammen. Når vognen begynner å bli eldre kan enkelte understell slå seg litt vrange. Eks simo/brio sitt vendbare understell. Mye kan gjøres noe med slik som rust (bruke stålull) og smøring av ledd på understell. Sjekk at vognen kun har overflaterust slik at det kan fjernes med stålull. Se på vognen i dagslys da mange brukte vogner har blitt bleket av solen. Ikke videre pent. Sånn ellers så se over at alle glidlåser fungerer og knapper er intakte. Det var det jeg kom på for øyeblikket! Lykke til med å finne den perfekte vognen Anonymous poster hash: e8bf8...367
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå