Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #1 Skrevet 22. januar 2014 Hei, Jeg delammer og lurer på hvor mye malt jeg "bør" gi? Min 4 mnd gamle baby får mellom 150-200 ml mme pr døgn, resten fra puppen. Jeg har til nå gitt ca 0,5 ts malt i den største flasken på kvelden, da får baby ca 140 ml i en go. Noen som har noen innspill? Anonymous poster hash: d14ba...5eb
Elsker livet Skrevet 22. januar 2014 #2 Skrevet 22. januar 2014 Du bør nesten prøve deg frem. Jeg har ikke trengt malt til mine.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #3 Skrevet 22. januar 2014 Jeg bruker 0,5 ts på 120 ml ca 2x i døgnet. Men hadde sikkert holdt med 1x. Han bæsjer uansett bare 1x pr.dag. Anonymous poster hash: 194e9...7f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå