Gå til innhold

Lek med 1 1/2 åring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere

Har dere noen gode forslag til hva mor og barn kan finne på på fridagene sine? Vi pleier å ake, gå tur, gå til lekeplass for å huske, gå på cafe. Hvordan er det på lekeland for så små?

Anonymous poster hash: 8193c...92d

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Er vel litt forskjell på de forskjellige lekelandene, men på Hopp i havet i Oslo er det i alle fall fint for små da de har egen krok. Vil tro det er det på de fleste andre også, det må du nesten sjekke opp med ditt lokale lekeland.

Ellers så syns jeg du er flink, husker selv jeg syne det var vanskelig å finne på ting om vinteren når barna var så små. Anbefaler også åpen barnehage hvis barnet ikke går i barnehage til vanlig. Hvis det er snakk om fridager fra barnehagehverdagen, så husk at det er godt for de små å bare slappe av hjemme med rolige aktiviteter også, gjerne lese bok, bygge klosser etc i rolige omgivelser.

Endret av Trollkjerringa
Skrevet

Takk for svar ! Går i bh 3 dager i uken så jeg har ikke dårlig samvittighet for at det ikke skjer så mye sprell når vi er hjemme. Men trur jeg ska prøve lekeland en dag da :-)

Anonymous poster hash: 8193c...92d

Skrevet

Ta dere en tur i svømmehallen da vel! Hvis det er en slik åpen nær deg. Fint å bruke tiden til vanntilvenning.

Biblioteket er også et bra sted. Kikke på ulike bøker. La henne velge. Av og til er det også opplegg for de små på dagtid.

Åpen barnehage der dere bor?

Babysang?

Anonymous poster hash: 46663...f16

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...