Gå til innhold

Rasisme i Nattpatruljen


Anbefalte innlegg

Skrevet

I nattpatruljen i går ble en fyr stoppet i trafikkontroll. Han var helt mørk og da politiet spurte hvor han kom fra svarte han Kongsvinger. Du kunne se på fjeset til han politimannen at det ikke var helt det han mente :o

Så frekt. Tenk om han har bodd her hele livet sitt da. Da er han jo fra Kongsvinger.



Anonymous poster hash: 076e2...13a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det var alt som skjedde, tror jeg du skal søke opp definisjonen på rasisme.



Anonymous poster hash: 87597...dc2
Skrevet

Ja, sikkert mye rasisme her i verden om du leter etter det.

 

Huff, du er patetisk...



Anonymous poster hash: 086a8...061
Skrevet

 

Ja, sikkert mye rasisme her i verden om du leter etter det.

 

Huff, du er patetisk...

 

Anonymous poster hash: 086a8...061

 

 

Ikke akkurat ;)

 

Anonymous poster hash: 076e2...13a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...