Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #1 Skrevet 22. januar 2014 I nattpatruljen i går ble en fyr stoppet i trafikkontroll. Han var helt mørk og da politiet spurte hvor han kom fra svarte han Kongsvinger. Du kunne se på fjeset til han politimannen at det ikke var helt det han mente Så frekt. Tenk om han har bodd her hele livet sitt da. Da er han jo fra Kongsvinger. Anonymous poster hash: 076e2...13a
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #2 Skrevet 22. januar 2014 Hvis det var alt som skjedde, tror jeg du skal søke opp definisjonen på rasisme. Anonymous poster hash: 87597...dc2
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #3 Skrevet 22. januar 2014 Ja, sikkert mye rasisme her i verden om du leter etter det. Huff, du er patetisk... Anonymous poster hash: 086a8...061
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #4 Skrevet 22. januar 2014 Ja, sikkert mye rasisme her i verden om du leter etter det. Huff, du er patetisk... Anonymous poster hash: 086a8...061 Ikke akkurat Anonymous poster hash: 076e2...13a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå