Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #1 Skrevet 22. januar 2014 I går da kameraten til sønnen min var på besøk, det som jeg misliker er at han alltid har lue på seg inne. Han er tolv år. Da vi satt ved bordet å skulle spise, satte hadde han lue på seg og. Jeg ba han fint om og ta den av, men han nektet det. Da gjorde jeg noe uvanlige. Jeg gikk bort og nappet av han luen. Utrolig nok ble han ikke sint eller fornærmet. Han har respekt for oss voksne. Ville dere gjort det same? Anonymous poster hash: 2a0ac...c48
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #2 Skrevet 22. januar 2014 * Samme Ja, det hadde jeg gjort, eller bedt han gå fra bordet til lua var av. Anonymous poster hash: 63e43...93e
Mamma4livet Skrevet 22. januar 2014 #3 Skrevet 22. januar 2014 Jeg hadde ikke gjort det samMe. Men hadde bedt han forlate bordet dersom han ikke fulgte våre regler for bordskikk. I tillegg spurt han hvorfor det var så viktig for han å beholde luen på.
Gjest xxxxxxxxx1 Skrevet 22. januar 2014 #4 Skrevet 22. januar 2014 Nei, men så ser jeg ikke problemet med å ha på lue inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå