Gå til innhold

Er Brio Primo et greit babysete?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Med base. Noen med erfaringer?

 

Anonymous poster hash: 5855e...2de

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt

 

Anonymous poster hash: 5855e...2de

Skrevet

Vi har det:) Det er veldig greit. Digger kalesjen!! Da skjermes barnet når man skal ut i bilen osv i vind og nedbør. Synes det er tungt å bære mini i det, men andre seter er kanskje like tunge? Supert å bruke base, da bare klikker man det lett på/av. Vi har importert bil 2011modell uten isofix, men funker fint å feste basen med bilbelte også. Jollyroom har denne bilstolen veldig billig:)

 

Anonymous poster hash: bd3cf...089

Skrevet

Vi har det:) Det er veldig greit. Digger kalesjen!! Da skjermes barnet når man skal ut i bilen osv i vind og nedbør. Synes det er tungt å bære mini i det, men andre seter er kanskje like tunge? Supert å bruke base, da bare klikker man det lett på/av. Vi har importert bil 2011modell uten isofix, men funker fint å feste basen med bilbelte også. Jollyroom har denne bilstolen veldig billig:)

 

Anonymous poster hash: bd3cf...089

Takk for svar :) ja jeg så at jollyroom hadde tilbud på de, derfor jeg lurte :)

 

Anonymous poster hash: 5855e...2de

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...