Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #1 Skrevet 22. januar 2014 Med base. Noen med erfaringer? Anonymous poster hash: 5855e...2de
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #2 Skrevet 22. januar 2014 Dytt Anonymous poster hash: 5855e...2de
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #3 Skrevet 22. januar 2014 Vi har det:) Det er veldig greit. Digger kalesjen!! Da skjermes barnet når man skal ut i bilen osv i vind og nedbør. Synes det er tungt å bære mini i det, men andre seter er kanskje like tunge? Supert å bruke base, da bare klikker man det lett på/av. Vi har importert bil 2011modell uten isofix, men funker fint å feste basen med bilbelte også. Jollyroom har denne bilstolen veldig billig:) Anonymous poster hash: bd3cf...089
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #4 Skrevet 22. januar 2014 Vi har det:) Det er veldig greit. Digger kalesjen!! Da skjermes barnet når man skal ut i bilen osv i vind og nedbør. Synes det er tungt å bære mini i det, men andre seter er kanskje like tunge? Supert å bruke base, da bare klikker man det lett på/av. Vi har importert bil 2011modell uten isofix, men funker fint å feste basen med bilbelte også. Jollyroom har denne bilstolen veldig billig:) Anonymous poster hash: bd3cf...089 Takk for svar ja jeg så at jollyroom hadde tilbud på de, derfor jeg lurte Anonymous poster hash: 5855e...2de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå