Gå til innhold

Alle barn er like pene


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir temmelig provosert av at noen mener at noen barn er penere en andre. Jeg forstår ikke hvofor noen mener at et barn er mindre pent en andre. Alle barn  har sin sjarm same hvordan de ser ut.



Anonymous poster hash: 27693...a75
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uenig..

 

Noen barn er penere enn andre. Sånn er det bare. Men vi trenger da ikke gå rundt til barna å si det.

 

Jeg var en meget lite tiltrekkende baby, men en veldig søt 2-5åring..

 

Min datter får (litt for) mye oppmerksomhet på utseende av andre foreldre/voksne, mens søskenbarnet hennes blir totalt oversett på det området når de er sammen. Jeg sier ikke at det er riktig, men det er forskjell på barn og deres faktor av "penhet". I butikker kommer fremmede bort og sier til min datter: så pen jente. Nei Guri malla for noen nydelige øyne. Hun må da ha verdens lengste øyenvipper. Du var da nydelig pen. Osv. Når søskenbarnet er med, får hun ungen kompliment. (Det skjer på ca.80% av turene vi har på butikken/kjøpesenter og andre offentlige arenaer).

 

Takk og lov for at de er så små at de ikke har begynt å tenke over det enda. De styrer nå på med sitt. Jeg bare antar at min datter kommer til å bli ganske så gjennomsnittlig i andres øyne etterhvert som hun vokser opp.

 

Jeg opplever ikke at pene barn blir pene voksne (inkl meg selv).

 

Anonymous poster hash: a05f8...dea

Skrevet

Nei noen barn er penere enn andre , noen er tilogmed vanvittig vakre. Like mye forskjeller der som med oss voksne.

 

Anonymous poster hash: 89841...1af

Skrevet

Å være pen og å ha sjarm er jo to helt forskjellige ting. Og jo, noen barn er penere enn andre, og noen barn har mer sjarm. Sånn er det bare...

Skrevet

Ikke enig. Som med voksne så finnes det ekstra vakre mennesker. Sånn er det jo bare. Sånn vil det alltid være. Men alle barn er søte :)

Skrevet

Alle barn er like pene ja, de er like uskyldige og rene i livet. Det er først når nennesker blir voksne at de kan vøre stygge eller onde.

 

Anonymous poster hash: 81c0c...3e8

Skrevet

Sjarm og pene trekk er jo ikke det samme da. Det finnes billedskjønne barn med lite sjarm og sjarmerende barn med ikke så vakre ansikter. Det er med barna akkurat som med oss voksne, noen er heldige med det ytre, men heldigvis betyr ikke det alt.

Skrevet

De fleste barn er søte og har sjarm, på hver sin måte. Men selvfølgelig er noen barn penere enn andre. Slik er det bare.

Skrevet (endret)

Nei, noen barn er faktisk direkte stygge.

 

 

Anonymous poster hash: 34a08...173

Endret av Kira bjeffer
Bilde fjernet grunnet brudd på opphavsrett
Skrevet (endret)

Nei, noen barn er faktisk direkte stygge.

 

 

Anonymous poster hash: 34a08...173

Awwwhhh såååå søt han var :-)

Endret av Kira bjeffer
Fjernet bilde grunnet brudd på opphavsrett
Skrevet

 

Nei, noen barn er faktisk direkte stygge.

 

Anonymous poster hash: 34a08...173

 

 

Vanskelig å si om kan kunne vært pen hvis han bare hadde sluppet å bli matet til han omtrent sprekker.

Skrevet

Noen barn er faktisk stygge.

Hvorfor er det anderledes med barn? Noen voksne og barn er stygge.

 

 

Anonymous poster hash: 6343a...026

Skrevet (endret)

Jeg vil absolutt ikke si at noen barn er stygge. Men å si at alle er pene, og ikke minst at alle er like pene er å misforstått politisk korrekthet.

Noen er vakre, noen søte, noen sjarmerende, og noen helt ordinære. Noen er til og med litt rare. Sånn som vår eldste, han var virkelig en rar liten baby, men i sin rarhet var han utrolig sjarmerende. Lillebror var en mye søtere baby. Selv om de er mine så har jeg ingen problem med å objektivt se at det finns barn som er vakrere enn mine. Men i mitt hjerte er de selvsagt de mest fantastiske og nydeligste :)

Endret av Trollkjerringa
Skrevet

Å være pen innebærer noe helt annet enn å være sjarmerende og søt, HI. Og selvsagt er noen barn penere enn andre, som i at enkelte voksne mennesker er penere enn andre. Oftest er det det peneste av oss, barn eller voksen, som for ekempel ender opp som modeller i blader. Jeg synes at de aller fleste barn er søte og til dels sjarmerende i all sin uskyldighet, men langt fra alle barn er direkte pene. 



Anonymous poster hash: c2087...fd2
Skrevet

 

Å være pen innebærer noe helt annet enn å være sjarmerende og søt, HI. Og selvsagt er noen barn penere enn andre, som i at enkelte voksne mennesker er penere enn andre. Oftest er det det peneste av oss, barn eller voksen, som for ekempel ender opp som modeller i blader. Jeg synes at de aller fleste barn er søte og til dels sjarmerende i all sin uskyldighet, men langt fra alle barn er direkte pene. 

 

Anonymous poster hash: c2087...fd2

 

Helt enig, og snakker du om nyfødte babyer så har jeg enda til gode å se en eneste en som er pen, inklusiv mine egne.

 

Å henge ut et barn offentlig som stygg derimot. Det er uhørt. Man trenger ikke si alt man tenker og hvo pent et barn faktisk er er vel omtrent det minst viktige du kan si om det.

 

Anonymous poster hash: 0b90d...8ce

Skrevet

Jeg har 2 barn som jeg elsker over alt! Men jeg har ingen problem med å se at min største var mye penere som baby. Fikk utrolig mye komplimenter og var veldig billedskjønn. Men elsker som sagt begge like mye!!

Skrevet (endret)

 

Nei, noen barn er faktisk direkte stygge

 

Anonymous poster hash: 34a08...173

 

Raportert

Du gjør her akkurat det samme som denn komikeren gjorde, bedriver nettmobbing. Selv om du ikke er 80 år gammel bør du ha lært å avstå fra slikt. Ungen er foresten mest søt.

 

Anonymous poster hash: 0b90d...8ce

Endret av Kira bjeffer
Bilde fjernet grunnet brudd på opphavsrett
Skrevet

Tråden er slettet for uthenging og krenkende kommentarer om et enkeltbarn.

 

Himmel og hav

Brukermoderator

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...