Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #2 Skrevet 22. januar 2014 Var inne og sjekket min lege der og inne og han har nesten bare fått negativ omtale Han er den beste legen jeg noensinne har gått til så dette skjønner jeg ikke Anonymous poster hash: c6e8b...493
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #3 Skrevet 22. januar 2014 Personlig kjemi kan også spille inn. Har du problemer som legen er spesielt interessert i så kan det også slå positivt ut. Og negativt om det er motsatt. Anonymous poster hash: 1d463...688
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #4 Skrevet 22. januar 2014 Var inne og sjekket min lege der og inne og han har nesten bare fått negativ omtale Han er den beste legen jeg noensinne har gått til så dette skjønner jeg ikke Anonymous poster hash: c6e8b...493 Da kan jo du balansere bildet av ham ved å skrive om ditt positive inntrykk. Anonymous poster hash: 684bf...2c9
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #5 Skrevet 22. januar 2014 Måtte inn og sjekke min lege. Det som står om han stemmer på en prikk Anonymous poster hash: 1d463...688
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #6 Skrevet 22. januar 2014 Har skrevet om min lege. Bare gode ord å si om han. Er utrolig fornøyd, så da synes jeg det var hyggelig å legge igjen en positiv omtale. Anonymous poster hash: 2f821...6ae
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #7 Skrevet 22. januar 2014 Min lege har også fått mye negativ omtale. Jeg er kjempefornøyd, er ofte hos legen. Var en som skrev at han reagerte på at legen spøkte med han, må innrømme at det er en av de tingene som gjør at jeg liker legen min.. Men kan vel skjønne at kanskje ikke alle setter pris på humor ikke riktig alle sammenhenger Det meste av negative ting som sto kjenner jeg ikke igjen, så enten er jeg heldig når jeg er inne hos legen, eller så er det de som skriver der som har Vært veldig uheldig! Og har skrevet egen ja Anonymous poster hash: afc95...569
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #8 Skrevet 22. januar 2014 Jeg syns også det er viktig å legge igjen en liten kommentar, kanskje spesielt hvis man er uenig i det som allerede står der. Hun jeg gikk til før hadde fått noen få dårlige omtaler, men jeg syns hun var helt fantastisk! Det bør folk få vite, så da skulle det bare mangle at jeg skrev noen ord Anonymous poster hash: 571bc...817
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #9 Skrevet 22. januar 2014 Min lege hadde fått kjempekritikker med untak av to som var veldig negative. Det kan jeg forstå. Hun er nemlig veldig direkte. De som foretrekker at sanheten pakkes inn litt ol vil nok lett få bakoversveis av henne. Det som jeg oppfatter som en av hennes beste sider, i tillegg til at hun fremstår som både dyktig og engasjert, kan andre oppfatte som truende. Da er det godt slike ting kommer frem. Da kan de som vet selv at de foretrekker den direkte tilnermingen velge henne (med untak av at hun aldri har ledige plasser) og så kan andre velge en lege som passer dem bedre. Anonymous poster hash: 85f2d...ed0
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #10 Skrevet 22. januar 2014 Ser det er skriverier om legelisten i dag. http://www.nrk.no/nordnytt/nettside-avslorer-reservasjonsleger-1.11486917 Anonymous poster hash: 2f821...6ae
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #11 Skrevet 22. januar 2014 På selve siden har hun ikke fått noe negativ omtale, men jeg vet en knippe håndfulle mennesker som ikke kan fordra henne. Hun er en typisk hat eller elsk lege, jeg elsker henne. Synes hun er dyktig, hun har kanskje knapp med tid noen ganger men hun vet hva hun gjør og hun slår gjerne av en prat :-) Anonymous poster hash: 4def3...b61
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå