Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #1 Skrevet 22. januar 2014 I dag er alt bare ræva! Ekteskapet hangler, jeg får ikke til en dritt, jeg er dårlig mamma. Føler at livet bare forsvinner uten at jeg får gjort de tingene jeg har lyst til. Akkurat nå har jeg lyst å pakke en sekk med et par skift med undertøy, ta med passet og ta første fly som går ut av landet.. Jævla drittliv! Anonymous poster hash: 5dfd5...a49
Prøverpåentil Skrevet 22. januar 2014 #2 Skrevet 22. januar 2014 Husk at livet er en gave! Hva hadde du tenkt om du skulle dø imorgen? Jobb med det du har. Handler ekteskapet, se om det kan løses. Kan det ikke det, så er livet for kort til å leve ulykkelig. Føler du deg som en dårlig mamma? Skriv ned en liste over hva som får deg til å føle det slik og jobb med det punkt for punkt. Men jeg er sikker på at du er en flink mamma!
Nullstress;) Skrevet 22. januar 2014 #4 Skrevet 22. januar 2014 Det er ikke lett å ha det slik. Jeg har perioder hvor jeg føler akkurat det samme som deg (bortsett fra det med ekteskapet) men alt er rææææva!! Får ikke til noenting, har ikke lyst til noen ting osv... Det eneste jeg kan si er at det går som regel over (og er du som meg, kommer du til å irritere vettet av deg over at jeg lager smilefjes akkurat nå) Når jeg har det slik, pleier jeg å trekke meg tilbake så godt som mulig. Jeg svarer når jeg får spm om noe, ellers sier jeg ikke noe. Ta en lang dusj/bad og legg deg tidlig i dag. Så får vi håpe morgendagen blir bedre
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #5 Skrevet 22. januar 2014 Takk! Jeg vet det går over. Det er bare sånn jeg føler det i dag. Det er så mye vakkert og fint. Jeg føler at jeg har så mye jeg har lyst til, at livet har så mye å by på. Likevel så sitter jeg her og ser på at det glir lenger og lenger unna. Flyet kunne godt kjørt til India. Da skulle jeg vært fire uker på yogaskole. Bare spist vegetarmat og følt meg fresh.. Hmm.. Kanskje jeg bare skal gjøre det? Bli kvitt negative tanker, fått påfyll og kommet hjem som supermamma og lykkelig kone? Hi Anonymous poster hash: 5dfd5...a49
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #6 Skrevet 22. januar 2014 Jeg har det som deg, HI. Hver dag! Hoho!Du får trøste deg med det! Hadde jeg hatt en dag hvor alt var dritt, så skulle jeg overlevd. Når de siste årene av mitt liv har bestått av konstant dritt -vet du, da føles det ikke så nøye om man dør i morgen.Det ER sikkert nøye, men det føles ikke sånn. Så -kos deg i India! Hadde blitt med deg om jeg kunne! Anonymous poster hash: d47f2...6e8
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #7 Skrevet 22. januar 2014 Jeg har det som deg, HI. Hver dag! Hoho! Du får trøste deg med det! Hadde jeg hatt en dag hvor alt var dritt, så skulle jeg overlevd. Når de siste årene av mitt liv har bestått av konstant dritt -vet du, da føles det ikke så nøye om man dør i morgen. Det ER sikkert nøye, men det føles ikke sånn. Så -kos deg i India! Hadde blitt med deg om jeg kunne! Anonymous poster hash: d47f2...6e8 Jeg syns hver dag er dritt! Jeg jobber hardt hver dag for å tenke de riktige tankene , men noen dager som i dag, klarer jeg ikke det. Og du... Jeg har verken penger eller mot nok til å reise fra mann og barn for å dra til India. Men drømme kan jeg:) Anonymous poster hash: 5dfd5...a49
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #8 Skrevet 22. januar 2014 Da kan vi jo keep in touch og dritte hverandre opp! Dritt-konkurranse? Spise drittmat? Få dritesyken? Drive med drittslenging? Ååå! Alle mulighetene! ..fra spøk til alvor; kjipt at du har det sånn hver dag. Jeg har verken tid, penger eller mulighet selv til en charter til Rhodos om det var DET jeg ville mest i hele verden. Vet det er tungt når livet føles bortkastet. Håper på bedre tider for deg! (Og meg! ) Anonymous poster hash: d47f2...6e8
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #9 Skrevet 22. januar 2014 Da kan vi jo keep in touch og dritte hverandre opp! Dritt-konkurranse? Spise drittmat? Få dritesyken? Drive med drittslenging? Ååå! Alle mulighetene! ..fra spøk til alvor; kjipt at du har det sånn hver dag. Jeg har verken tid, penger eller mulighet selv til en charter til Rhodos om det var DET jeg ville mest i hele verden. Vet det er tungt når livet føles bortkastet. Håper på bedre tider for deg! (Og meg! ) Anonymous poster hash: d47f2...6e8 Takk for at du fikk meg til å smile Nå skal jeg stå opp, spise sjokolade og drikke brus. Være destruktiv til klokka blir to. Så skal jeg ta en dusj og tenke bedre tanker Anonymous poster hash: 5dfd5...a49
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #10 Skrevet 22. januar 2014 Det er rett og slett bare å skjerpe seg. Ingen andre enn DU kan gjøre noe med din livssituasjon! Anonymous poster hash: bc424...c89
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #11 Skrevet 22. januar 2014 Det er rett og slett bare å skjerpe seg. Ingen andre enn DU kan gjøre noe med din livssituasjon!Anonymous poster hash: bc424...c89 Helt enig med deg. Håper ikke HI ofte har slike dager. I såfall synes jeg synd på mann og barn. Ja, jeg vet at alle kan ha dårlige dager, men å snakke om å reise bort (og kanskje true om det foran mann og barn) er umodent når man er mamma. HI - finn ut hvorfor du har det slik og jobb (gjerne sammen med familien) med å få bedre dager. Anonymous poster hash: 3140d...23b
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #12 Skrevet 22. januar 2014 Det er rett og slett bare å skjerpe seg. Ingen andre enn DU kan gjøre noe med din livssituasjon!Anonymous poster hash: bc424...c89 Helt enig med deg. Håper ikke HI ofte har slike dager. I såfall synes jeg synd på mann og barn. Ja, jeg vet at alle kan ha dårlige dager, men å snakke om å reise bort (og kanskje true om det foran mann og barn) er umodent når man er mamma. HI - finn ut hvorfor du har det slik og jobb (gjerne sammen med familien) med å få bedre dager. Anonymous poster hash: 3140d...23b Jeg truer på ingen måte på å dra foran mann og barn. Det største problemet mitt et at jeg holder tilbake en del følelser. Jeg har av og til mulighet for fridager på hverdager. Når det har vært mye stress over tid så får jeg ofte en nedtur med masse negative tanker. Ja, jeg øver på å si mer fra, være tydelig overfor mannen slik at jeg ikke blir så sliten av det. Ja. Jeg ønsker meg ferie og mer tid til meg selv. Vi planlegger sommerferien høyt, men når jeg er lei så sier jeg på ingen måte at jeg har lyst å stikke av. Det er flyktige tanker når man er desperat. Selv om yogaferie alene til India et noe jeg faktisk drømmer om en gang i fremtiden så skjer ikke det nå for å si det sånn. Uten drømmer kommet man ingen vei. Klokka 15 henter jeg barna i bhg. Middag står på bordet når mannen kommer. Forøvrig skal vi ha barnevakt for å dra på parterapi i kveld. Beklager sutrete innlegg på anonymt forum. Det kommer her fordi jeg et en ordentlig mamma, kone og arbeidstaker som prøvet å håndtere livet etter beste evne. Hi Anonymous poster hash: 5dfd5...a49
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #13 Skrevet 22. januar 2014 Det er rett og slett bare å skjerpe seg. Ingen andre enn DU kan gjøre noe med din livssituasjon!Anonymous poster hash: bc424...c89 Helt enig med deg. Håper ikke HI ofte har slike dager. I såfall synes jeg synd på mann og barn. Ja, jeg vet at alle kan ha dårlige dager, men å snakke om å reise bort (og kanskje true om det foran mann og barn) er umodent når man er mamma. HI - finn ut hvorfor du har det slik og jobb (gjerne sammen med familien) med å få bedre dager. Anonymous poster hash: 3140d...23b Jeg truer på ingen måte på å dra foran mann og barn. Det største problemet mitt et at jeg holder tilbake en del følelser. Jeg har av og til mulighet for fridager på hverdager. Når det har vært mye stress over tid så får jeg ofte en nedtur med masse negative tanker. Ja, jeg øver på å si mer fra, være tydelig overfor mannen slik at jeg ikke blir så sliten av det. Ja. Jeg ønsker meg ferie og mer tid til meg selv. Vi planlegger sommerferien høyt, men når jeg er lei så sier jeg på ingen måte at jeg har lyst å stikke av. Det er flyktige tanker når man er desperat. Selv om yogaferie alene til India et noe jeg faktisk drømmer om en gang i fremtiden så skjer ikke det nå for å si det sånn. Uten drømmer kommet man ingen vei. Klokka 15 henter jeg barna i bhg. Middag står på bordet når mannen kommer. Forøvrig skal vi ha barnevakt for å dra på parterapi i kveld. Beklager sutrete innlegg på anonymt forum. Det kommer her fordi jeg et en ordentlig mamma, kone og arbeidstaker som prøvet å håndtere livet etter beste evne. HiAnonymous poster hash: 5dfd5...a49 Ikke meningen å være så kvass, er bare litt lei av folk som syter (ofte med liten grunn). Det høres ut som om dere er i gang med å jobbe med de utfordringene dere har og da er dere et stort steg videre. I så fall er det "lov" til å syte her på anonymforum. Det er godt å høre at du ikke sier høyt at du har lyst til å stikke av. (får så vondt av å tenke på barn som faktisk hører sine foreldre true med slikt). Lykke til i kveld. Prøv å ha åpent sinn og tenk at begge parter må bidra for å ha et godt samliv. Anonymous poster hash: 3140d...23b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå