Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #1 Skrevet 22. januar 2014 Noen som har født på begge steder? Hvor var du mest fornøyd?? : ) Anonymous poster hash: 523e6...4d9
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #2 Skrevet 22. januar 2014 hvis ingen har..men har født på abc..hvordan var det?? Anonymous poster hash: 523e6...4d9
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2014 #3 Skrevet 23. januar 2014 ingen som har født på abc eller??? Anonymous poster hash: 523e6...4d9
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2014 #4 Skrevet 23. januar 2014 Kan ikke uttale meg om abc, men de har garantert like kompetent personell begge steder. Har født på Hønefoss to ganger, begge gangene helt uten smertestillende. Du behøver ikke reise til Ullevål for å føde "naturlig" uten medikamenter..... Det er jo ingen som tvinger i deg epidural liksom. Dette velger du jo selv. Anonymous poster hash: d2ffe...7b2
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2014 #5 Skrevet 30. januar 2014 Jeg har født på Ringerike sykehus i Hønefoss. Var superfornøyd. Jordmødrene der var helt fantastiske alle sammen. Babyen var dysmatur, og jeg føler at vi ble veldig godt ivaretatt. Barnelege som fulgte godt opp. Rakk ikke smertelindring, men vet de har lystgass der. Anonymous poster hash: 4c7e0...288
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2014 #6 Skrevet 30. januar 2014 Helt supert i Hønefoss.Mindre forhold der!! Anonymous poster hash: 9a9ce...fb1
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2014 #7 Skrevet 30. januar 2014 har ikk født ennå, men skal føde i hønefoss og har jobbet der (annen avdeling) og hørt mye positivt. Anonymous poster hash: 04dc8...966
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå