Gå til innhold

abc klinikken vs hønefoss


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har født på begge steder? Hvor var du mest fornøyd?? : )



Anonymous poster hash: 523e6...4d9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis ingen har..men har født på abc..hvordan var det??



Anonymous poster hash: 523e6...4d9
Skrevet

ingen som har født på abc eller???



Anonymous poster hash: 523e6...4d9
Skrevet

Kan ikke uttale meg om abc, men de har garantert like kompetent personell begge steder.

Har født på Hønefoss to ganger, begge gangene helt uten smertestillende.

 

Du behøver ikke reise til Ullevål for å føde "naturlig" uten medikamenter..... Det er jo ingen som tvinger i deg epidural liksom. Dette velger du jo selv.

 

Anonymous poster hash: d2ffe...7b2

Skrevet

Jeg har født på Ringerike sykehus i Hønefoss. Var superfornøyd. Jordmødrene der var helt fantastiske alle sammen. Babyen var dysmatur, og jeg føler at vi ble veldig godt ivaretatt. Barnelege som fulgte godt opp. Rakk ikke smertelindring, men vet de har lystgass der.



Anonymous poster hash: 4c7e0...288
Skrevet

Helt supert i Hønefoss.Mindre forhold der!!



Anonymous poster hash: 9a9ce...fb1
Skrevet

har ikk født ennå, men skal føde i hønefoss og har jobbet der (annen avdeling) og hørt mye positivt.



Anonymous poster hash: 04dc8...966

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...