Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #1 Skrevet 22. januar 2014 Jeg er en voksen kvinne som dessverre er fryktelig negativ Jeg ønsker ikke å være det og vet heller ikke hvordan jeg har blitt sånn. Nå skal jeg begynne i ny jobb og føler jeg får en ny start, så jeg vil ikke ødelegge dette ved å være et nei-menneske. Men hvordan kan jeg snu tankegangen og væremåten min? Hvordan kan jeg bli en person som ser muligheter og ikke problemer? Vil så gjerne bli en person som er positiv og sprer glede Anonymous poster hash: e4612...ab7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå