Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #26 Skrevet 22. januar 2014 Jeg har tilgode å se en overvektig se bra ut i tights. Det er for så vidt svært få normalvektige som kler det også. Under kjole eller skjørt er det fint. Anonymous poster hash: 09c46...e89 Der ser utrolig teit ut under kjole og skjørt. Bruk strømpebukse under Anonymous poster hash: a1dea...d23
frk.Lykkeliten<3 Skrevet 22. januar 2014 #27 Skrevet 22. januar 2014 som overvektig og gravid bor jeg i thights.... behagelig og store skjorter, gensere, tunikar, og støvletter/sko føler jeg meg presentabel og komfortabel på en gang. Jeg kommer aldri til å presse meg inn i jeans, fordi DU synes det ser teit ut, jeg trives i det og synes du det ser dumt ut se en annen vei. Det at jeg klarer å puste, bevege meg og holder ut dagen er første prioritet
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #28 Skrevet 22. januar 2014 Tights er ikke ett klesplagg, men en "strømpebukse". Jeg synes man skal ha skjørt eller kjole utenpå tights, ikke kun tights og eventuelt en genser eller tunika. Ser ut som man går bare i undertøy på en måte.... Anonymous poster hash: dae86...358 Anonymous poster hash: dae86...358 Enig. Bruk det som strømpebukse med noe over Pass på riktig str. og at det er ok kvalitet. Gravidtightsene til HM feks (de sorte) ser man etter en stund rett igjennom på string eller det man måtte ha under. Mange som ikke oppdager dette selv men får en lattermild kommentar fra mann eller venninne. Anonymous poster hash: 8c180...df3
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #29 Skrevet 22. januar 2014 Jeg har tilgode å se en overvektig se bra ut i tights. Det er for så vidt svært få normalvektige som kler det også. Under kjole eller skjørt er det fint. Anonymous poster hash: 09c46...e89 Der ser utrolig teit ut under kjole og skjørt. Bruk strømpebukse under Anonymous poster hash: a1dea...d23 Skjønner ikke hvorfor du ber meg om å bruke noe istedenfor tights. Ser du ikke at jeg synes det stygt? Da tar jeg det neppe på selv! Lese er noe dritt på et forum... Anonymous poster hash: 09c46...e89
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 22. januar 2014 #30 Skrevet 22. januar 2014 Tights ER så behagelig Men dekk rumpa! Det er ikke en bukse
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #31 Skrevet 22. januar 2014 Vil du være fin? Styr vekk fra tights... (Min mening) Vil du være praktisk? Tights kan nok være et lett valg for beina, men fint?! NEI.. Jeg kan med hånden på hjertet desverre ikke si at jeg noen gang har sett en tjukk dame i tights å tenkt, " det var jammen kledelig"... Enten har jeg ikke tenkte noe spesielt eller så har "huff" tanken tatt meg... Er såååå mye flotte klær til overvektige, men tights er ikke en av de! Anonymous poster hash: 0a466...966
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #32 Skrevet 22. januar 2014 Takk for svar. Etter å ha lest kommentarene deres dropper jeg tights :-) Jeg får heller finne på noe annet :-) HI Anonymous poster hash: 3b743...1cb
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #33 Skrevet 22. januar 2014 Ja, jeg går masse i tights, men er ikke noe fan av tunika. Bruker heller lange strikkaplagg. Anonymous poster hash: 5c86e...07c
PintSizedDictator Skrevet 22. januar 2014 #34 Skrevet 22. januar 2014 Hvis den som bruker det føler seg vel i det så syns jeg snerpete damer burde holde meningene sine for seg selv og heller vende det dømmende blikket i egen retning.
Salomine Skrevet 22. januar 2014 #35 Skrevet 22. januar 2014 Min mening: Ja, syns du kan bruke tights, men velg overdel som dekker baken og litt til (ned på låret, lang genser, tunika , kjole o.l.). Dette gjelder alle som bruker tights, har til gode å se at en rumpe i tights er fin uansett vekt eller figur for øvrig. Selv elsker jeg tights, og går med det mye. Er ikke veldig overvektig men heller ikke syltynn. ER man overvektig kan man godt vise frem slanke bein i en tights.....men som sagt pass på overdelen.. Og styr unna blanke stoffer i tights.
anonymemammaen Skrevet 22. januar 2014 #36 Skrevet 22. januar 2014 Jeg går masse i sorte tights med en lang singlett over som dekker rumpa samt en genser over der igjen. Tights et det deiligste plagget jeg vet om! Skjønner veldig godt at både tynne og overvektige bruker det, jeg. Legger aldri merke til om folk har på seg helt sorte tights eller en helt sort bukse.
moota m storebror&lillebror Skrevet 22. januar 2014 #37 Skrevet 22. januar 2014 Ja du kan selvfølgelig gå i tights, men bruk det i så fall som en strømpebukse! Her brukes det tights på vår/sommer når det er vær til ballerinasko uten sokker, på vinteren går det i strømpebukser med fleece inni (mest geniale oppfinnelsen noen gang!!). Tynne strømpebukser på fest så klart, men når jeg skal ut i -10 og fet blåser er det alt for lite. Anonymous poster hash: 2ba0f...253 Hvor kjøper du de strømpebuksene?? Høres digg ut
Jallow B Skrevet 22. januar 2014 #38 Skrevet 22. januar 2014 Ja du kan selvfølgelig gå i tights, men bruk det i så fall som en strømpebukse! Her brukes det tights på vår/sommer når det er vær til ballerinasko uten sokker, på vinteren går det i strømpebukser med fleece inni (mest geniale oppfinnelsen noen gang!!). Tynne strømpebukser på fest så klart, men når jeg skal ut i -10 og fet blåser er det alt for lite. Anonymous poster hash: 2ba0f...253 Hvor kjøper du de strømpebuksene?? Høres digg ut Lurer jeg og på... De få jeg har funnet, har TO streker bakpå rumpa, slik det er på strømpebukser til barn. Ikke helt heldig med trange kjoler over
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #39 Skrevet 22. januar 2014 Jeg er riktignok ikke overvektig, også er jeg vel hipster, så jeg synes tights er fantastisk! Tightsen gjør jo ikke antrekket, så jeg mener det er tilbehøret/overdelen som er viktigst her. Tunikaer er kjedelige, og jeg forbinder det kun med kvinner som bruker overgangsalderen til å røyke en kartong sigaretter på en balkong i Spania. Jeg bruker tighst omtrent hver dag, så lenge jeg ikke går i kjole. Da går jeg i strømpebukse! Overdelen er enten en lang genser eller en skjorte - men at rumpen skal dekkes er et must! Nå vet ikke jeg hvor gammel du er, men mange på min alder (jeg er 23) går i tighst, uansett kroppsfasong. Om du finner en tighst og tilbehør som du føler deg vel i, og som ikke er helt odd, så synes jeg du skal sprade rundt i tights om du vil, det er jo såå deilig å slippe alt med knapper og glidelåser nederst på magen. Anonymous poster hash: e386d...549
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå