Gå til innhold

Tights og overvektig


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan jeg som overvektig bruke tights eller vil det se mindre pent ut?

 

Anonymous poster hash: 3b743...1cb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velg i såfall rett str, og bruk penger på god kvalitet :)

 

Ser alt for mange overvektige som enten har presset seg inn i en str mindre enn de burde og derfor ser man masse "buler", eller så har de kjøpt noe billig, hvor stoffet gir etter, og blir nesten gjennomsiktig :o

 

Men så lenge du velger en str som sitter fint på kroppen og ikke "klemmer" samt en som har godt stoff som ikke gir mer etter enn det skal, så er det da ikke noe ille det :)



Anonymous poster hash: e9726...757
Skrevet

Tights og tunika er det værste antrekket jeg ser

 

Anonymous poster hash: a1dea...d23

Skrevet

Synes absolutt en overvektig kan kle seg i tights, men helst bør rumpa skjules med lang genser eller tunika ;) Og så er det helt klart penest med en tykk tights slik at celluliter ikke kommer frem.

 

Jeg brukte tights da jeg var overvektig. Nå er jeg blitt slank og NÅ kvier jeg meg for å bruke det. Er liksom mer nøye nå og synes bena har fått snål fasong :P Var faktisk finere som overvektig (bena altså) ;)

Skrevet

Tights og tunika er det værste antrekket jeg serAnonymous poster hash: a1dea...d23

Ja, men da så. Så lenge du sier det så er det vel rett.

 

Anonymous poster hash: 14441...102

Skrevet

 

Tights og tunika er det værste antrekket jeg serAnonymous poster hash: a1dea...d23

Ja, men da så. Så lenge du sier det så er det vel rett.

 

 

Anonymous poster hash: 14441...102

Uenig! Mulig ikke den største trenden akkurat nå, men det er ikke stygt! Det kommer an på så mye, og mange kroppsfasonger kler det veldig godt! :)

Skrevet

Tights er ikke ett klesplagg, men en "strømpebukse". Jeg synes man skal ha skjørt eller kjole utenpå tights, ikke kun tights og eventuelt en genser eller tunika. Ser ut som man går bare i undertøy på en måte....

 

Anonymous poster hash: dae86...358

 

Anonymous poster hash: dae86...358

Skrevet

 

Tights og tunika er det værste antrekket jeg serAnonymous poster hash: a1dea...d23

Ja, men da så. Så lenge du sier det så er det vel rett.

 

Anonymous poster hash: 14441...102

 

det var ikke der hun sa,at hun har rett.hun sa meninga si,og jeg er enig,tights og tunika er dritstygt om du er over 8 år...

 

Anonymous poster hash: a5038...bf9

Skrevet

 

 

Tights og tunika er det værste antrekket jeg serAnonymous poster hash: a1dea...d23

Ja, men da så. Så lenge du sier det så er det vel rett.

 

 

Anonymous poster hash: 14441...102

Uenig! Mulig ikke den største trenden akkurat nå, men det er ikke stygt! Det kommer an på så mye, og mange kroppsfasonger kler det veldig godt! :)

 

 

Ingen voksen ser bra ut i det, tykk eller tynn. Det er klær for små jenter.

 

Anonymous poster hash: 6e15c...f86

Skrevet

Tja. En kan jo gå med det en selv vil. Så hvis du vil gå i tights , så gjør du det! Bare sørg for å dekk rumpa ;)

 

Anonymous poster hash: 98bb8...9e8

Skrevet

Haha. Meningsfull diskusjon på morgenen?

Krangle om tights!!!! LOL....

 

Anonymous poster hash: 2fecb...e17

Skrevet

Jeg foretrekker strømpebukse, i stedet for tights.

Tights er ikke bukse, og man bør i det minste ha noe som dekker rumpa helt.

Skrevet

Jeg har tilgode å se en overvektig se bra ut i tights. Det er for så vidt svært få normalvektige som kler det også. Under kjole eller skjørt er det fint. 



Anonymous poster hash: 09c46...e89
Skrevet

Tights er ikke ett klesplagg, men en "strømpebukse". Jeg synes man skal ha skjørt eller kjole utenpå tights, ikke kun tights og eventuelt en genser eller tunika. Ser ut som man går bare i undertøy på en måte....

 

Anonymous poster hash: dae86...358

 

Anonymous poster hash: dae86...358

 

Delvis enig.

 

Spørs veldig på tightsen. Noen har mye mønstre eller er tykke, og er dermed ment som "bukse". Samme med jeggings som ser ut som jeans, men er tights i stoff og form.

Skrevet

Jeg må si meg enig i de som mener man bør skjule rumpa. Synes det blir litt som strømpebukse, det er ikke noe man tar på hva som helst til.

Skrevet

Tights er forferdelig stygt under kjole eller skjørt. Da ser det ut som en er overkledd...

Fint ellers! Jeg ser aldri om noen har på seg tights eller bukse jeg da. Men da mener jeg tykke tights. Tykke tights under skjørt? Pinse eller mormoner?

Skrevet

Ja du kan selvfølgelig gå i tights, men bruk det i så fall som en strømpebukse! Her brukes det tights på vår/sommer når det er vær til ballerinasko uten sokker, på vinteren går det i strømpebukser med fleece inni (mest geniale oppfinnelsen noen gang!!). Tynne strømpebukser på fest så klart, men når jeg skal ut i -10 og fet blåser er det alt for lite.



Anonymous poster hash: 2ba0f...253
Skrevet

Tights kan være fint på overvektige, det kommer mest an på fasong og tilbehør. Jeg går ofte i tights, har høye støvletter og en lang genser som ikke er helt formløs til. Jeg har lange slanke bein, men fett på magen og store pupper. Så overdelene bør være litt innsvingte, men allikevel litt løse over magen.

Skrevet

 

 

Tights og tunika er det værste antrekket jeg serAnonymous poster hash: a1dea...d23

Ja, men da så. Så lenge du sier det så er det vel rett.Anonymous poster hash: 14441...102

det var ikke der hun sa,at hun har rett.hun sa meninga si,og jeg er enig,tights og tunika er dritstygt om du er over 8 år... Anonymous poster hash: a5038...bf9

HVIS du er over 8 år.

 

 

Anonymous poster hash: 67fe2...05d

Skrevet

Hadde det kun vert kler for småjenter, da hadde de ikke laget de i voksen størrelse.

 

Kle deg i deg du føler deg vel i.

Ikke hva andre synest er fint.

Skrevet

Det er ikke spesielt pent, men det er behagelig å gå i. En av grunnene til at det har blitt et "tjukkasplagg" er at uansett om det er magen, rumpa eller låra som har blitt for feite så trenger du ikke prøve 100 bukser for å kanskje finne en som passer om du velger tights, det kan alle fasonger passe greit inn i....

 

Jeg er 15 kg for tung selv og ville aldri vist meg i det, med tettsittende "bukser" og en overdel som sitter løst over magen ser jeg jo ut som et eple, bredest på midten, fremhever jo magen ved å ha så smale bukser.

 

Men det er som sagt deilig å gå i, har et par stykker til kosebruk hjemme, med en oversized strikkegenser over er det deilige sofaplagg.

 

Om du velger å gå i det så kjøp kvalitet, de som henger på et stativ hvor du får to for 149 på cubus eller HM er altfor tynne for oss tjukkaser, de fremhever fedmen istedenfor å skjule den. Du trenger tights som er litt tykke i stoffet, med god strech



Anonymous poster hash: ea946...6ce
Skrevet

Kan noen fortelle meg hvor jeg finner en fin tights for meg som er overvektig? Litt tykk med stretch f.eks som ei skrev.

 

Anonymous poster hash: 3b743...1cb

Skrevet

Synes tights er ikke noe overvektige bør bruke!

 

Anonymous poster hash: 6d9e1...83d

Skrevet

Jeg vet ikke om jeg ville gått med tights, som i tjukk strømpebukse uten føtter, annet enn under kjoler og skjørt nå på vinteren, og da kan du like gjerne ha strømpebukse, men ettersittende stretchbukser kan være fint, spesielt om du har pene bein. Mange ser slankere ut med trange bukser og videre overdeler, andre motsatt. Jeg har en "tightsbukse" fra kapp ahl, som er ganske fin. Enkel, svart, men med godt stoff i. Fin nedi støvletter, og med en overdel til.

Skrevet

Eg brukte tights då eg var 25 kilo for tung. No er eg ikkje for tung men brukar det endå. Eg har aldri brukt tights som bukse, eg foretrekk tights framfor strømpebukse fordi eg er lav og blir gåande å hipse strømpebukser som er for lange.

 

Bud for tightsbruk

 

1. Flatterande stoff

2. Søvlettar eller skolettar til

3. Ein tights skal vere TIGHT, er det knær i tightsen har du tapt

4. Bruk for all del eit plagg til som dekkar ein rumpa, heller kjole enn tunika.



Anonymous poster hash: 7334d...11f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...