Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #1 Skrevet 22. januar 2014 Hva spiser dere på fastedagene? Anonymous poster hash: ade8d...dd1
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #2 Skrevet 22. januar 2014 Haha! Det er ingen på 5:2 dietten lenger! Anonymous poster hash: 3af0f...ba0
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #3 Skrevet 22. januar 2014 Jeg spiste grønnsakssuppe. Du kan f.eks spise kylling og salat. Anonymous poster hash: 61260...8e8
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #4 Skrevet 22. januar 2014 Jeg mener hva og hvilke mengder. Er forslag på "meny" denne dagen:) Anonymous poster hash: ade8d...dd1
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #5 Skrevet 22. januar 2014 Denne uken: Mandag: riskaker, ertesuppe, applesin og eple (500 kalorier) Onsdag: grønnsaksuppe, blåbær, gulerøtter og 1 boks gresk yoghurt med fersken (500 kalorier) Anonymous poster hash: 6213d...4f9
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #6 Skrevet 22. januar 2014 Jeg spiser et egg, 100 gr yoghurt naturell og en gulrot til frokost. Så lager jeg en grønnsaksuppe av buljong og masse forskjellige grønnsaker som jeg kjører glatt med stavmikser. Spiser denne til lunsj og middag. Til middag putter jeg 100 gr stekt kalkun eller kylling oppi. Anonymous poster hash: bb799...7c9
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #7 Skrevet 22. januar 2014 Jeg mener hva og hvilke mengder. Er forslag på "meny" denne dagen:) Anonymous poster hash: ade8d...dd1 Jeg finner frem mat tilsvarende 500 kalorier kvelden før så jeg vet hva jeg skal spise. Så porsjonerer jeg det jeg har utover dagen. I dag har jeg kokt en grønnsakssuppe som inneholder bare ca 120 kalorier for 10 dl. Anonymous poster hash: 6213d...4f9
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #8 Skrevet 22. januar 2014 Kan det fungere å kjøre Nutrilettkur disse dagene? Eller hva er 'reglene'? Anonymous poster hash: 90e3e...2d9
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #9 Skrevet 22. januar 2014 Jeg pleier lage en plan på shapeup appen for da ser jeg hva jeg kan spise uten å komme over 500 kcal. Det blir ofte grønnsaksuppe, omelett, mager cottage cheese med fun saft eller knekkebrød med pålegg. Anonymous poster hash: 2b61a...5d7
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #10 Skrevet 22. januar 2014 Kan det fungere å kjøre Nutrilettkur disse dagene? Eller hva er 'reglene'? Anonymous poster hash: 90e3e...2d9 Jeg spiser gjerne en nutrilett bar til lunsj. Men det er "mye" kalorier. Så jeg burde kanskje spise noe annet til lunsj. Anonymous poster hash: 61260...8e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå