Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #1 Skrevet 22. januar 2014 Var i et badeland med mine små i går, da vi kom var vi mer eller mindre alene i garderoben, med noen eldre damer som også skulle bade. Fjernet sminken, vasket oss med såpe, tom håret slik man SKAL gjøre FØR man bader! Da vi skulle dra kom et lass med styla småbarnsmødre, vi snakker sprøytenarkomane ( greit nok), et tonn sminke, styla løshår og alt kledd i bikini knusk tørre. Så vidt litt skvettibg med vann flr de gikk ut i basseng området. Håret like tørt. Jeg holdt på å brekke meg, fin ska'n værra, men vaske seg før man skal i et offentlig bad, neeeei. Å ja, dusjer hver dag, og man er kke så skitten, men litt blir det uansett. Så andre dom hokder på sånn der ute, skjerp dere! Det er ikke farlg å være pip naken og vaske seg i en damedusj før man skal bade. Det er også ok å vise seg uten sminke, slapp av, bad og lek dere sammen med ungene deres uten å henge dere opp i hvordan dere ser ut til enhver tid. Anonymous poster hash: 9845a...c04
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #2 Skrevet 22. januar 2014 Unnskyld for noen tasteleifer, trykket litt fort før jeg fikk sett igjennom. Nettbrett er noe dritt å skrive på. Anonymous poster hash: 9845a...c04
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #3 Skrevet 22. januar 2014 Ser også at autokorrekturen min har tatt av, spraytan, ikke sprøytenarkomane. Hahaha.... Anonymous poster hash: 9845a...c04
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #4 Skrevet 22. januar 2014 Ser også at autokorrekturen min har tatt av, spraytan, ikke sprøytenarkomane. Hahaha.... Anonymous poster hash: 9845a...c04
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #5 Skrevet 22. januar 2014 Enig. Det er utrolig ekkelt. Dessverre observerer jeg alt for mange folk med dårlig hygiene. Feks sjokkerende mange som ikke vasker hendene etter å ga vært på do feks. Jeg blir kvalm. Det er en grunn til at jeg holder meg unna buffetmat mest mulig for å si det sånn. Anonymous poster hash: b0f5b...2f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå