Gå til innhold

Hva sender mannen deres med i matboksen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brødskive,polarbrød,knekkebrød,av og til rundstykker. Han spør ungene hva de vil ha,og hvilket pålegg.

Han slenger også oppi litt frukt og grønt. Han er ikke så aller værst :) :)

Jeg skal innrømme at jeg diller litt mere da.. Bruker ofte former og små bokser med småting oppi. :)

Anonymous poster hash: 29166...b65

Gjest 5 andre
Skrevet

Brødskiver/rundstykker og knekkebrød med pålegg, samt frukt, bær og grønt. Gjerne også yoghurt, matmuffins, frokostblanding, omelett, middagsrester, nøtter eller noe. Det er jeg som lager alt av brød, omelett osv, men han som smører maten til ungene. Jeg legger faktisk mindre flid i matpakkene enn mannen. 

Skrevet

Han ordner det ungene sier de vil ha.

De har som regel brød med noe pålegg, nå går det i skinkeost om dagen. Men frukt og grønt så vil de ha litt forskjellig,så de finner frem og han må ordne det i matboksen. Unene sier også hvordan de vil ha de kuttet opp. (De er litt sære, men litt helt greit for de gleder seg til matboksen og koser seg med den. De er heller ikke kresene)

Hans to får bare brødskiver, legger han i noe mer spiser de det ikke så han gidder ikke.

Anonymous poster hash: 71eb0...dcf

Skrevet

Her dekker barnehagen frukt og grønnsaker ved måltidet. Mannen sender med brødskiver, rundstykker og jogurt. Siden jeg driver butikk sender vi med noe ekstra godt fra diskene og grønnsakshylla en til to ganger i måneden. 

Kommunal barnehage med utrolig lite midler fra kommunen så det varmer når barna og voksne kan kose seg litt ekstra. De gjør så utrolig mye for oss og barnet så dette fortjener de :)

Anonymous poster hash: 66115...0d5
Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Min matpakke til ungene når de gikk i bhg: 3 brødskiver med forskjellig pålegg eller frokostmuffins med noe syltetøy i en liten boks eller litt ost rullet sammen ved siden av, og litt oppdelt frukt/grønt

Samboerens matpakke: 3 brødskiver med samme pålegg og yoghurt

Skrevet

Han er mer oppfinnsom enn meg, kutter opp frukten og skreller appelsiner og klementiner o.l.

Brød, yoghurt og valgfri frukt som barnet vil ha. Enkelt og greit :)

Skrevet

Her ordner barnehagen maten, men hvis mannen skulle laget matpakke så hadde det blitt to brødskiver med en diger haug med pålegg og noe frukt/bær ved siden av.

Anonymous poster hash: b362b...3ca
Skrevet

Han er ofte mer oppfinnsom enn meg, men stort sett er det nok ganske likt.

Skrevet

Et polarbrød og en yoghurt. Helt greit siden barna spiser varm lunsj kl 11.30 og matpakken spises som mellommåltid kl 14.30.

Anonymous poster hash: 7cc38...efc

Skrevet

Hadde han måttet så hadde den sett ut som den jeg sender med barna :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...