Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #1 Skrevet 21. januar 2014 Hun har fått time hos legen i forbindelse med 6 ukers kontroll. Hun er småforkjøla, hoster og nyser litt i ny og ne. Den effektive temperaturen her imorra ligger mellom 10-12 minus. Vi må oppholde oss ute mellom 20-30 min for å komme oss til legen. Bør jeg avlyse? Anonymous poster hash: 58b85...869
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #2 Skrevet 22. januar 2014 Trenger råd! Hun høres ganske slimete og lager ""astma"lyder når hu puster. Anonymous poster hash: 58b85...869
Gjest Julia1984 Skrevet 22. januar 2014 #3 Skrevet 22. januar 2014 Pakk henne godt inn i ull og fleeze (ullundertøy og fleeze eller ulldress), lue og tykke sokker. Legg henne godt nede i posen i vogna og gjerne et ekstra ullteppe brettet dobbelt over posen. Det går så fint, dra til legen du!
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #4 Skrevet 22. januar 2014 Måtte avlyse da det ikke skal være syke barn på helsestasjonen. Anonymous poster hash: 58b85...869
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #5 Skrevet 22. januar 2014 Jeg ville tatt henne med til lege. Hun er såpass fersk at en lege bør se på henne. Er det f.eks RS-viruset, kan det bli svært alvorlig for så små barn. Anonymous poster hash: b4bec...fba
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #6 Skrevet 22. januar 2014 Jeg ville tatt henne med til lege. Hun er såpass fersk at en lege bør se på henne. Er det f.eks RS-viruset, kan det bli svært alvorlig for så små barn. Anonymous poster hash: b4bec...fba Ja. Var det jeg også tenkte på. Men som sagt fikk ikke lov å komme pga smittefare osv. Nå sover hun godt, uten problemer med å puste eller tett nese. Får se det an til imorra. Fikk beskjed om å ta kontakt med fastlegen. Anonymous poster hash: 58b85...869
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå