Voilà Skrevet 22. januar 2014 #26 Skrevet 22. januar 2014 Hell no! Synes alt virker så tungvindt. Ikke bare-bare når den gjengen skal på ferie, eller flytte til neste delstat. For mange folk! Kunne heller aldri delt en mann. Om han ikke hadde sovet ved min side om natten, så vet man jo at han har tre andre steder å sove. Ekkel tanke, synes jeg... Jeg trives også veldig med å ha en liten kjernefamilie, og heller ha avstand til all annen familie. Hadde tiltet for meg å ha så mange folk rundt meg hele tiden, uavhengig om vi hadde bodd i samme hus eller kun skulle samles noen ganger i uken...
FrkKværner Skrevet 23. januar 2014 #27 Skrevet 23. januar 2014 Ja absolutt, bare at jeg kunne tenkt meg den andre varianten en kvinne, fire menn. Er sammen med en snekker nå, men kunne trengt en rørlegger, elektriker og en maler;-) Fra spøk til alvor, nei dette er ingenting for meg. For mye drama med så mange damer;-)
wilmus Skrevet 23. januar 2014 #28 Skrevet 23. januar 2014 Tja…Syns det virker litteranne koslig jeg, med sånne hyggelige "søsterkoner"…? Praktisk sikkert også da, en kone kan lage mat, en kan ta klesvaska, en kan ta barna osv? Haha, jah, kanskje ikke så dumt! Og når man syns han er en skikkelig dritt kan man bare be ham se og komme seg bort til en av de andre konene? " Nei, nå kunne jeg tenke meg en hel natt med jenteserier på datan i senga, Nina, vil du bytte natt med meg?"
Lykke~liten Skrevet 23. januar 2014 #30 Skrevet 23. januar 2014 Hadde ikke takla det. Tenk så mye sjalusi det må være? Tanken på at han ligger med dem alle? "Elsker han henne mer enn meg?" Nei vet du hva... men tenker at om noen lever lykkelig slik, så værsegod for min del:)
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2014 #31 Skrevet 23. januar 2014 Jeg tror kanskje jeg kunne gjort det, men jeg er ikke het sikker. Men min ex, så tenkte jeg hele veien (lenge før serien kom) at det hadde vært en perfekt løsning. En kone til og en skokk med unger. Sende gubben til kone nr to når jeg ble lei, barnepass om jeg trenger det, fordeling av husarbeid osv. I tillegg elsker jeg å ha barn rundt meg så en skokk med unger hadde vært jeg pluss. Men så skite vi oss og nå har jeg funnet ut hva kjærlighet er, og han vil jeg ikke dele! Anonymous poster hash: e1699...ed8
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2014 #32 Skrevet 23. januar 2014 nei, vil ikke dele mannen min. & han hadde nokk blitt litt små sprø selv. han sier støtt & stadig at han er glad det bare er en av meg Anonymous poster hash: 1e7b0...695
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2014 #33 Skrevet 23. januar 2014 Ja Hvis jeg fikk kose meg med konene også Anonymous poster hash: bdb14...71e
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2014 #34 Skrevet 23. januar 2014 Ja absolutt, bare at jeg kunne tenkt meg den andre varianten en kvinne, fire menn. Er sammen med en snekker nå, men kunne trengt en rørlegger, elektriker og en maler;-) Fra spøk til alvor, nei dette er ingenting for meg. For mye drama med så mange damer;-) LOL Anonymous poster hash: bdb14...71e
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2014 #35 Skrevet 23. januar 2014 Min mann sier han har mer enn nok med en som maser! Anonymous poster hash: 97bc9...81f
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2014 #36 Skrevet 23. januar 2014 Hvis en kone kunne ta seg av husarbeidet, en kunne ta matlagingen og se etter ungene når vi hadde noe annet fore, og en kunne tjene mye penger, slik at mannen og jeg kunne jobbe det vi hadde lyst til og bruke den tiden vi ville på ungene og andre ting vi liker så kunne jeg nok levd med det, men tror det ville være vansklig å finne disse tre som i praksis kunne tenke seg å være treller, selv om de formelt var gift med min mann. Anonymous poster hash: ee4ab...4f8
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 23. januar 2014 #37 Skrevet 23. januar 2014 Nei aldri i livet! Men hadde det vært omvendt derimot
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2014 #38 Skrevet 23. januar 2014 Herregud, det tror jeg INGEN av bimdib-damene hadde taklet, mtp alle trådene om stebarn og 'den nye dama til eksen'! Drama fra ende til annen! Anonymous poster hash: 306ce...340
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå