Mamma&LilleKrølle Skrevet 21. januar 2014 #1 Skrevet 21. januar 2014 Vil bare ha mange forslag!! Kjenner veldig på at vi skulle hatt oss en kjærestur før babyen kommer. Jeg er nå i uke 22, har termin i begynnelsen av juni.. Og har så lyst på en tur bort, en langweekend. Hvor har ingen betydning... Innenlands, utenlands, storbyferie...uansett hva! Bare fortell hvorfor du anbefaler akkurat denne plassen!
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #2 Skrevet 21. januar 2014 Amsterdam, London, Køben og Berlin er veldig billig i Februar-Mars. Anbefaler absolutt Køben om dere ikke har vært der. Utrolig oversiktlig og urbant London er en soleklar klassiker, og vinner. Anonymous poster hash: 0bd14...99b
Følelsesvims Skrevet 22. januar 2014 #3 Skrevet 22. januar 2014 London, København, Berlin, Praha, Barcelona
Gjest mphs Skrevet 22. januar 2014 #4 Skrevet 22. januar 2014 Vi var i venecia italia da jeg var gravid med første Ellers Amsterdam, Gdansk, London, Island, Stockholm.....
MammantilNurket Skrevet 22. januar 2014 #5 Skrevet 22. januar 2014 (endret) Tallinn Kort flytur og byen ligger nærme flyplassen. Gode muligheter for spa! Endret 22. januar 2014 av MammantilNurket
Jojo x3 Skrevet 22. januar 2014 #6 Skrevet 22. januar 2014 Jeg elsker storbyer som london, Roma, Paris hvor en kan shoppe, spise på kafé, gå i hånd i hånd enten det er i en park, et museum, galleri eller bare langs elven, drømme, drømme....<3. Men egentlig så er det like romantisk med en hyttetur på fjellet, fyr i peisen, god mat, turer ute, spill og bare tid til hverandre!! Tror som gravid at jeg ville gått for det siste!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå