Gå til innhold

Jm påstår at hodet er festet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men hvorfor kjenner jeg hikke i navel høyde på høyre side da?? Burde jeg ikke kjent hikking nede ved bekkenet da?

Kjenner også bevegelse og "spark" overalt i magen, føles ut som om hun snur seg hele tideb.. er i uke 37

Anonymous poster hash: 13b49...f86

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Opp

Skrevet

Hikkene gjør utslag i mage og rygg regionen på babyen, så hodet er nok festet hvis jm sier det.

Anonymous poster hash: ea0b5...314

Skrevet

Var til jordmor i veke 37+5 med eldste og fekk beskjed om at hovudet var nesten festa. Dagen etter sa fastlegen at ho hadde festa seg. Dagen etter det sa legen som skulle gjere vekstestimering at hovudet var festa. Då UL vart skrudd på viste det seg at ho låg i seteleie. Dagen etter skulle ho vendast, ho snudde seg sjølv rett før legane kom inn, begge meinte å kjenne hovudet oppe til høgre.

Men trur ikkje det er så vanlig å ta feil. I alle fall ikkje at det blir tatt feil 4 dagar på rad av 4 ulike legar og ei jordmor ;)

Skrevet

Hikken gir bevegelser i hele kroppen til den lille, så derfor kjenner du hikken lenger opp, sparkene du kjenner kan også være den lille som slår litt og flytter på rumpa si.

Anonymous poster hash: 5e382...496
Skrevet

Hode på vår er nesten festa (2. Gangs fødande..), og står langt ned i bekkenet. Hikke kjenne eg rundt navlen og sparka komme overalt og det kjennes ut som ham flytter på seg.. Sånn var førstemann og etter at hode var festa..

Skrevet

Hode på vår er nesten festa (2. Gangs fødande..), og står langt ned i bekkenet. Hikke kjenne eg rundt navlen og sparka komme overalt og det kjennes ut som ham flytter på seg.. Sånn var førstemann og etter at hode var festa..

Takk for svar! Høres jo helt likt ut som her. Er ganske sikker på at ho ligger med ryggen mot min høyre side. Vet du når dem snur seg med rygg mot min mage?

Skrevet

Takk for svar! Høres jo helt likt ut som her. Er ganske sikker på at ho ligger med ryggen mot min høyre side. Vet du når dem snur seg med rygg mot min mage?Anonymous poster hash: 13b49...f86

Nei det har eg ikkje tenkt over.. Lillegutt ligge med rompa ut, og har gjort det leeenge no..

Skrevet

Jm sa det samme til meg, men jeg syns det var så rart..I så fall hadde babyen en veldig rundt og hard rumpe. Det viste seg at babyen lå i sete og det ble ikke oppdaget før jeg var begynt med rier. Så, det er ikke alltid de har rett :P

Skrevet

Takk for svar! Høres jo helt likt ut som her. Er ganske sikker på at ho ligger med ryggen mot min høyre side. Vet du når dem snur seg med rygg mot min mage?Anonymous poster hash: 13b49...f86

Nei det har eg ikkje tenkt over.. Lillegutt ligge med rompa ut, og har gjort det leeenge no..

Men han ligge mot nin venstre side, men med rompa framover..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...