Gå til innhold

Hvordan hadde dere reagert?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis dere fikk telefon fra butikken/ kiosken at barnet deres på under 10 år er tatt for stjeling?



Anonymous poster hash: 777e3...bcd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da hadde jeg takket for at de ga beskjed.

 

Anonymous poster hash: 0d3ed...c47

Skrevet

Ikke så uvanlig....

 

Anonymous poster hash: 43acb...271

Skrevet

Takket og beklaget og hatt et håp om at butikken kunne tilkalle "politiet" for skremmingen sin skyld.

Min venninne tok med sin 11 år gamle sønn ned på politistasjonen for å "melde seg for å få mildere straff"

Hun hadde avklart dette i forkant. Politiet tok de alvorlig i mot og de måtte inn og forklare seg. Politimannen skrev en "rapport" de måtte signere og til slutt hadde han et avhør av den vettskremte gutten.

Noen synes det kanskje var brutalt men han lærte leksa si.

Politiet forklarte at siden han var så ung kunne de ikke straffe han men tok seg faktisk tid til å forklare mulige konsekvenser neste gang.

Han er nå 20 år. Han har aldri stjålet etter dette og husker så godt sitt første og eneste møte med politiet.

Flott forebyggende arbeid av mor og politi synes jeg.

 

Anonymous poster hash: 24e01...0a4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...