Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #1 Skrevet 21. januar 2014 Fikk idag målt blodtrykk til 122/81, 36 uker på vei. Har tidligere ligget på 100/70 og rundt der. Har blodtrykket gått mye opp?? Legen sa ingenting på det.. redd for at noe skal skje nå på slutten.. Anonymous poster hash: d61e4...0eb
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #2 Skrevet 21. januar 2014 Nei, det var ingen skummel økning Ingen fare for feks svangerskapsforgiftning der, helt normalt trykk Hilsen en som har god erfaring med HØYT blodtrykk og alvorlig svangerskapsforgiftning Anonymous poster hash: ca8ae...acc
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #3 Skrevet 21. januar 2014 Det er lavt og fint, da jeg fikk svangerskapsforgiftning var det 225/125 Anonymous poster hash: b3989...de0
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #4 Skrevet 21. januar 2014 Det blidtrykket du fikk målt nå er helt normalt. 100/70 er litt lavt i overtrykket. Anonymous poster hash: 2207c...5c9
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #5 Skrevet 21. januar 2014 som nevnt over det er når undertrykket blir høyt at det kan være kritisk..hvis det nærmer seg 100. lavt blodtrykk er ikke så farlig. høyt blodtrykk kan være det, men som sagt det er normalt det du har nå. Anonymous poster hash: 2207c...5c9
BareMas Skrevet 21. januar 2014 #6 Skrevet 21. januar 2014 Lå jevnt over på det samme under hele mitt første svangerskap, og i følge jordmor var det tipptopp og nesten litt overraskende at det lå stabilt på dette gjennom hele. Perfekt, mente hun. Ingen ting å uroe seg for, med andre ord
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå