Gå til innhold

Anbjørg er død :(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff Anbjørg Sætre Hårtun er død bare 41 år :( herregud så fjernt kanskje for kjenner henne ikke og har aldri møtt henne men hun virket som en fantastisk person og jeg er litt trist fordi hun ikke fikk et lenger liv , eller fikk barn. Hun har spontan abortert flere ganger og stakkars mannen hennes som forgudet henne. Den helvetes kreften :(

 

Anonymous poster hash: 3eaac...2c8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei å nei så trist :(



Anonymous poster hash: 2022b...e89
Skrevet

Så trist :( Hun har kjempet litt av en kamp.



Anonymous poster hash: c2b8e...bc3
Skrevet

kjempe trist:(



Anonymous poster hash: 5d78a...fb0
Skrevet

:hjerte:



Anonymous poster hash: 0d1f8...5fe
Skrevet

Det gjør så vondt, hun var en ufattelig inspirasjon. Jeg brukte boken hennes Livslyst for noen år siden når jeg hadde gått igjennom en SA og et stygt brudd.

 

Hvil i fred vakre Anbjørg og vit du har betydd så mye for mange <3



Anonymous poster hash: f5cb3...ab0
Skrevet

Hinsides trist! For en styrke i den damen!

 

 

Anonymous poster hash: 07c40...4a8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...