Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #1 Skrevet 21. januar 2014 Jeg ammet ikke sønnen min på 10 år. Nå er han flinkes i klassen faglig sett, god i idrett og aldri syk. Tenk, det blir mennesker av disse barna også! Det skulle man ikke ha trodd etter å ha hengt her inne en stund.. Noen som ikke har ammet, men som har flinke og sunne barn likevel;)? Anonymous poster hash: a02c0...65a
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #2 Skrevet 21. januar 2014 Gjesp 👼 Anonymous poster hash: df60b...651
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #3 Skrevet 21. januar 2014 Jeg ammet min datter i 14 mnd, nå er hun skoletaper. Med andre ord er mme sunnere enn morsmelk, eller? Anonymous poster hash: dcafd...9fc
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #4 Skrevet 21. januar 2014 Omg Anonymous poster hash: b9b6f...9ab
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #5 Skrevet 21. januar 2014 Tenk hvor flink hun hadde vært hvis hun hadde blitt ammet. Da hadde hun holdt på med videregående nå😁👍 Anonymous poster hash: 02a95...253
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #6 Skrevet 21. januar 2014 Har et flaskebarn og et ammebarn. Toppen av klassen sin begge to. Spiller fint liten rolle, dette med amming, og det baserer jeg ikke bare på mine. Det er allment kjent i resten av den vestlige verden. Friske og raske er de også. Anonymous poster hash: fc8bd...e41
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #7 Skrevet 21. januar 2014 og du har bært på det komplekset at du har ikke ammet ditt barn i så mange år at ditt mme barn begynte på skolen, startet med å få karakterer og kom tilbake på dette forumet for å skrive ditt innlegg. oh my God! stakkars mme barn, han måtte jo bli skoleflink, han måtte bevise at han er like flink som ammebarn. eller? Anonymous poster hash: c51b5...078
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #8 Skrevet 21. januar 2014 Har ikke behov for å bevise noe som helst. Ønsket bare å bringe litt nyanse til synet på at amming er kilden til et lykkelig liv, og er rene vidunderkuren her inne.. Anonymous poster hash: a02c0...65a
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #9 Skrevet 21. januar 2014 Teit innlegg. Anonymous poster hash: 531a0...d4d
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #10 Skrevet 21. januar 2014 Jeg ammet ikke sønnen min på 10 år. Nå er han flinkes i klassen faglig sett, god i idrett og aldri syk. Tenk, det blir mennesker av disse barna også! Det skulle man ikke ha trodd etter å ha hengt her inne en stund.. Noen som ikke har ammet, men som har flinke og sunne barn likevel;)? Anonymous poster hash: a02c0...65a Å herregud, går det ann å bli så "kort"...? Bestefar røyka fra han var 14, og han ble 97. Ergo er det ikke farlig å røyke? hallo... Anonymous poster hash: ba90f...fa6
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #11 Skrevet 21. januar 2014 Min far har røykt 2 pk røyk hver dag hele livet og har ikke lungekreft og er ganske sunn. Så å røyke er like bra som å ikke røyke? Anonymous poster hash: 531a0...d4d
MammantilNurket Skrevet 21. januar 2014 #12 Skrevet 21. januar 2014 Nurket får MME - jeg er overbevist at han kommer til å få en LYSENDE karrière som mannlig glamourmodell og deltager i Paradise Hotel
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #13 Skrevet 21. januar 2014 Jeg ammet ikke sønnen min på 10 år. Nå er han flinkes i klassen faglig sett, god i idrett og aldri syk. Tenk, det blir mennesker av disse barna også! Det skulle man ikke ha trodd etter å ha hengt her inne en stund.. Noen som ikke har ammet, men som har flinke og sunne barn likevel;)? Anonymous poster hash: a02c0...65a Å herregud, går det ann å bli så "kort"...? Bestefar røyka fra han var 14, og han ble 97. Ergo er det ikke farlig å røyke? hallo... Anonymous poster hash: ba90f...fa6 Haha! Vi tenkte på det samme. Var ikke meningen å kopiere deg. Anonymous poster hash: 531a0...d4d
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #14 Skrevet 21. januar 2014 Har ikke behov for å bevise noe som helst. Ønsket bare å bringe litt nyanse til synet på at amming er kilden til et lykkelig liv, og er rene vidunderkuren her inne.. Anonymous poster hash: a02c0...65a Nei, kjære, du har hatt feil informasjon i alle disse år. morsmelken er ikke vidunderkuren i det hele tatt, den er mat. men, i forhold til alternativet, har morsmelka veldig mange substanser som er veldig bra for helsa til babyen. du kan jo være stolt på barnet ditt og karakterer han eller hun har fått på mange andre forkjellige måter. og du har valgt til å klappe deg selv på skulderen?åååååå... Anonymous poster hash: c51b5...078
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #15 Skrevet 21. januar 2014 Jeg kjenner en som er konainavhengig. Han har en toppstilling og tjener svært godt. Så da må nøkkelen til suksess være å gjøre seg avhengig av kokain. Jeg kjenner også en som aldri bruker bilbelte, og han har aldri hatt noen uhell med bil. Derfor er det tryggest å kjøre uten belte. Så teit er konklusjonen din. Forskning og statistikker baserer seg ikke på enkeltindivider! Anonymous poster hash: 84805...929
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #16 Skrevet 21. januar 2014 Jeg vet da det, men her inne forstår kun halvparten seg på statistikk og forsking. Jeg kunne godt ha lagt ut om at gutten min er skoleflink fordi jeg og faren har godt råd, god helse og mastergrader begge to, men om jeg nevner slike faktorer her inne betviler de fleste deres betydning... Innlegget mitt er jo satt på spissen, for de som ikke skjønte det;) Anonymous poster hash: a02c0...65a
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #17 Skrevet 21. januar 2014 Jeg ammet min første en stund. mme fra tidlig start med nr 1. begge er smarte og flinke (ifølge b.hagens vurderinger). De er nesten aldri syke heller. Ingen allergier. Jeg fikk selv flaske. sjelden syk, flink i idrett, ingen allergier, dyktig på skolen. Er jo bare bullshit dette med at mm er så mye bedre enn mme. På lang sikt har det ikke en pøkk å si. Barnet "kan" beskyttes mot allergier om den ammes... det må være av marginal betydning. Syns de plages mest med forkjølelse, sykdom og allergier de som ammes... slik jeg erfarer i min omgangskrets. Anonymous poster hash: bf80d...7c1
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #18 Skrevet 21. januar 2014 Min gutt er flinkest i klassen og svært smart! Har utrolig god hukommelse også. Han har kun fått noen dråper morsmelk. Anonymous poster hash: c70d8...2ca
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #19 Skrevet 21. januar 2014 Tror ikke det har noe å si hva barna blir matet med. Min niese ble oppfostret på brystmelk i 1 år. Mitt barn fikk mme, pga laktoseintoleranse. Begge ungene er like flinke på skolen Anonymous poster hash: deaf1...f63
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå