Gå til innhold

Er varene ekte? Strawberrynet og lookfantastic...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er varene på disse sidene ekte, eller er det bare juks?

Anonymous poster hash: 5186c...92e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bestilt mye fra Lookfantastic og har alltid vært fornøyd. Har ikke merket noe til at det skal være fakevarer.

Anonymous poster hash: b1792...eb8
Skrevet

Jeg har lest at det ofte er snakk om restlager kjøpt fra andre land. Ting som er kjøpt fra bedrifter som går konkurs, eller lignende. Ekte vare da, men ikke rett fra fabrikken, og kanskje litt usikkert rundt alder og oppbevaring.

Skrevet

Jeg har lest at det ofte er snakk om restlager kjøpt fra andre land. Ting som er kjøpt fra bedrifter som går konkurs, eller lignende. Ekte vare da, men ikke rett fra fabrikken, og kanskje litt usikkert rundt alder og oppbevaring.

Ah... det kan jo forklare at jeg kjøpte to like produkter som ikke så like ut og som den ene virket fake. Den var sikkert gammel da... ikke bra det heller da...

Anonymous poster hash: 5186c...92e

Skrevet

Jeg tror en del sånt man leser på nettet er rykter også. Har aldri vært plaget med verken dårlig kvalitet eller gamle varer fra Lookfantastic i alle fall (og ja, jeg sjekker slikt). Strawberrynet har jeg aldri prøvd, så skal ikke uttale meg om dem.

Anonymous poster hash: b1792...eb8

Skrevet

Jeg har kjøpt masse fra Strawberrynet og jeg har aldri opplevd fake eller dårlige/gamle produkter.

Skrevet

De garantere ikke for hvordan produktene er blitt behandlet. Dvs. de følger ikke de strenge eu-kravene som leveranser til parfymerier og frisørsalonger har for salg over disk. Containeren med hudpleieprodukter kan ha stått på en kai i Korea me 40 pluss grader pg solsteik i fire mnd. for alt en vet. Husker jeg leste en artikkel om dette og blivakker.no benektet det heller ikke.

Jeg bruker mybeauty.no fordi garanterer kvaliteten på varene og at de er blitt oppbevart slik de skal under transport. Derav litt høyere pris.

Skrevet

Samme greia med steawbeeynet og lookfantastic.

Skrevet

Har handlet en gang på Strawberrynet og var fornøyd med varene, men har ikke fortsatt med å handle der.

Er veldig fornøyd med Feelunique.

Anonymous poster hash: 23fcf...845

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...