Gå til innhold

30 day shred

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å begynne med 30 day shred. Dere som fullførte, var det bra? Må jeg kjøpe dvd eller er de 3 nivåene på youtube det samme? Er det slik at samme treningsprogram kjøres i 10 dager, før man bytter program?

Jeg må trene i 2 etasje rett over soverommet til sønnen min, er det mye hopping som kan plage han mon tro?

Anonymous poster hash: 799cf...1c0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mye hopping ja, jeg tør ikke gjøre det her jeg bor nå, siden vi leier i 2. etasje med huseier under... men har gjort det før, funker kjempebra spør du meg, ble synlig strammere. Du kan bruke de på youtube ja, og er 10 dager per nivå :) jeg fikk raskt resultater!

Anonymous poster hash: fc4b0...bcd
Skrevet

Jeg fikk kjemperesultater, både i kg og cm. Nå er jeg gravid så da kommer det vel alt tilbake.... Brukte youtube, en yogamatte og halvlitersflasker fylt med vann som vekter.

Skrevet

Jeg holder på nå! Har holdt på ca to uker nå. Du holder på med hvert nivå i 10 dager, og jeg bruker bare filmene på youtube. Deilig med en ny film etter 10 dager, man blir riiimelig lei av å se og høre det samme hver dag.

Jeg vet ikke hvorfor du vil bruke programmet, men jeg er svært overvektig og startet som en "inngangsbillett" til trening. Jeg forventer ikke enorme resultater, men at jeg skal venne meg til å være i aktivitet og venne meg til trening. Noen dager er jeg bare så dritt lei, men jeg presser meg gjennom det uansett. Når du først starter så går de 20 minuttene kjempefort!

Det er ikke så mye hopping, men noen øvelser er det. De varer da i ca 30 sek - 1 min.

JEG SER ENORME RESULTATER ALLEREDE! Jeg er såå lei meg for at jeg ikke brukte målebånd fra dag 1 for det er der resultatene virkelig viser seg! Har også gått ned 4 kilo allerede! Må legge til at jeg også har kraftig endret kosholdet mitt på disse ukene.

Jeg er jo ikke ferdig enda, men jeg blir jo hvertfall ikke i dårligere form så jeg vil si at det gir resultater. Google 30 days shred results og de bildene som kommer opp er IKKE tull! Så bra resultat kan du faktisk få på en måned.

Forresten så er det ikke alle øvelsene jeg klarer pga bl.a et dårlig kne, men da erstatter jeg den øvelsen med en annen i samme kategori som f.eks cardio.

Når jeg erf erdig så tenker jeg å fortsette på Ripped in 30 days, et annen program med samme dama. Gleder meg:)

Anonymous poster hash: b303b...1f8

Skrevet

Det er endel hopping. Jeg fikk vondt i knærne og måtte gjøre kun annenhver dag. Å gjøre det over sønnens soverom går vel bra hvis du har ei matte?

Anonymous poster hash: d8fd5...869

Skrevet

Takk for svar. Jeg begynner i morgen. Har en matte jeg kan hoppe på og venter til gutten sover godt.

Får håpe jeg får strammet litt opp nå. Er normalvektig men har fått noen kg ekstra den siste tiden.

Anonymous poster hash: 799cf...1c0

Skrevet

Jeg holder også på, men må begynne på nytt pga jeg ikke har gjort det hver dag >.<

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...