Gå til innhold

Tidlig UL vell overstått <3


Lykkebaby♡

Anbefalte innlegg

Tidlig UL er vell overstått *rørt*

Lykkespiren ble målt å grundig sjekket å alt så veldig bra ut. Mage, ryggsøyle, navlestreng,hjerne,hjerneveske,plommesekk, hjerteslag og hjerte mm.

 

Sambo satt helt parralysert å var så betatt av lille på sjermen. Når bilde ble frøse der, og jeg prata med Frk S satt han fremdeles å så betatt på babyen sinn *rørt*

 

Ny termin 01.sept og i dag er jeg da 8 uker, og 5 dager på veg :)

Størrelsen på Lykkespiren pr i dag 1,8 cm <3

Fikk 4 bilder, og det ble utvendig UL. Når hun pekte så vi alt hun sa, og jeg var helt shaky etterpå. Var så glad, for at alt sto bra til *Lykkelig*

 

Hun sa oddsene for at dette skulle gå bra var kjempegode :) Jeg har aldrig mistet før, og alt så supert ut.

post-858577-61916_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Njåå så søt liten!

Jeg kan ikke tenke meg hvor fantastisk det er å høre at alt står bra til :)

Det kan ikke beskrives det MÅ oppleves :rørt: :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig med UL, blir mer virkelig etter at man har sett at det er noe der.

Var du på UL for å se etter misdannelser?

Jeg har bestilt UL på volvat for å få se etter kromosomer feil, misdannelser og hjertefeil , men dette fikk jeg ikke før jeg var 12 uker på vei. Kan man se noe tidligere?

Vi skal vente til etter denne sjekken før vi sprer nyheten til de andre barna og resten av familien. Kunne gjerne ha tenkte meg å gjøre det før...har faktisk begynt å få mage. Sønnen min på 7 år så på meg i går og klemte på magen. Han spurte meg rett ut om hvorfor magen var så tjukk og om jeg var gravid. Jeg sa nei, men kjente det stakk litt i samvittigheten å lyve på et så direkte spørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på UL for å få vite mer nøyaktig termin da jeg har en avtale på sykehuset som er avhengig av å vite termin i forhold til videre oppfølging i forhold til min helse, og svangerskapet som kan by på litt utfordringer.

Også tenkte jeg det ville være godt for oss og se at ting så bra ut. En fin trøst og et boost for psyken min nå som formen er så på bånn.

Også ville jeg at Sambo skulle få se Lykkespiren, for han merker jo bare min elendige form om dagene stakar.

 

Prøver å innvolvere Sambo godt da dette er hans første barn :) Og jeg vil ikke han skal føle seg utenfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg haddde også tidlig UL denne uken, og det er helt fantastisk å se at hjertet slår! Jeg har hatt en MA før, så ville ha en tidlig UL for å se at alt så normalt ut og se at det var god hjerteaktivitet. Fikk både film og bilder og det var utrolig godt å kunne sende det til samboeren som er bortreist. Han ble også fantastisk rørt!

 

Jeg skal tilbake om 4 -5 uker når 1 trimester er vel overstått, og jeg krysser fingrene for at alt ser like godt ut da! Hadde vært vidundelir om alt gikk veien denne gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg haddde også tidlig UL denne uken, og det er helt fantastisk å se at hjertet slår! Jeg har hatt en MA før, så ville ha en tidlig UL for å se at alt så normalt ut og se at det var god hjerteaktivitet. Fikk både film og bilder og det var utrolig godt å kunne sende det til samboeren som er bortreist. Han ble også fantastisk rørt!

 

Jeg skal tilbake om 4 -5 uker når 1 trimester er vel overstått, og jeg krysser fingrene for at alt ser like godt ut da! Hadde vært vidundelir om alt gikk veien denne gangen :)

Krysser alt, for at det går deres veg :klem:

Og at pappen får blitt med på neste UL ;)

 

Vår neste blir OUL også blir det mulig en privat rundt uke 23 3D får se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...