Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 21. januar 2014 #1 Skrevet 21. januar 2014 Jeg har ikke vært på kino med guttungen enda. Han er ganske vilter, men glad i film Noen erfaring med 3åringer på kino? Pleier det å gå greit, eller er det for tidlig? Vi tenkte å se den nye Emil og Ida filmen
Bustehue Skrevet 21. januar 2014 #2 Skrevet 21. januar 2014 Vi har vært på kino tre ganger i høst med guttungen som blir fire i april. Det var knallsuksess. Han fikk popkorn og koste seg med filmen Ville passet på å velge en visning som kanskje har litt færre besøkende om dere har mulighet.
❤lille stjerne❤ Skrevet 21. januar 2014 #3 Skrevet 21. januar 2014 Vi var første gang da lille bajas var 2,5 år og det gikk fint. Viktig å finne en film som passer til alderen.
soleia Skrevet 21. januar 2014 #4 Skrevet 21. januar 2014 Born er ulike, men min minste har vore på kino to gonger før han fylte tre, og det har gått ganske bra sjølv om han vart litt utålmodig ut i Albert Åberg filmen. Hadde det ikkje vore for at han har ein storebror hadde eg nok venta litt lenger før eg tok han med på kino, sidan utbytet har vore litt begrensa.
moota m storebror&lillebror Skrevet 21. januar 2014 #5 Skrevet 21. januar 2014 Du må vurdere barnet litt her. Om du finner en film du tror er interessant helt ut og ikke alt for lang tror jeg det går bra. Kino med barn er gøy
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #6 Skrevet 21. januar 2014 Min gutt blir 4i april og har vært en gang på kino med stor sukess. Han pleier aldri å se film hjemme, har ikke ro til det, men satt musestile i salen. Han elsket det, men syntes lyden var høy. Nå er han ganske sart for høye lyder, og det var ikke noe gøy. Han satt å holdt foran ørene hele filmen. Jeg var dum å ikke husket på å ta med øreklokker til han. :s Så om du har en som reagerer på høye lyder, så ta med øreklokker. Vi skal på kino nå om en uke for å se på Karsten og Petra filmen. Regner med at lyden ikke er så høy der, men skal ta de med for det. Anonymous poster hash: 996d5...f22
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 22. januar 2014 Forfatter #7 Skrevet 22. januar 2014 Takk for svar! Han elsker Emil i Lønneberget, så denne nye Emil og Ida filmen er perfekt. Jeg viste ham traileren, og den så han hele 5 ganger. Da blir det nok kino på oss Så kos!
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2014 #8 Skrevet 22. januar 2014 Born er ulike, men min minste har vore på kino to gonger før han fylte tre, og det har gått ganske bra sjølv om han vart litt utålmodig ut i Albert Åberg filmen. Hadde det ikkje vore for at han har ein storebror hadde eg nok venta litt lenger før eg tok han med på kino, sidan utbytet har vore litt begrensa. Mi hadde også vært på kino mange ganger før hun fylte 3 år, men Alberg Åberg var heller ikke noe for henne. Hun ble urolig og utålmodig. Hun er 3 år nå og siste filmen var "Frost". Hun storkoste seg Anonymous poster hash: 4204c...c23
Steget Skrevet 22. januar 2014 #9 Skrevet 22. januar 2014 Vi har også sett den ned 3-åringen. det gikk kjempebra! filmen er ikke så lang, så veldig grei som en test! Karsten og Petra har vi også det og hun satt stille under hele filmen. har kjøpt billetter litt nær utgangen i tilfelle vi må ut en tur! Takk for svar! Han elsker Emil i Lønneberget, så denne nye Emil og Ida filmen er perfekt. Jeg viste ham traileren, og den så han hele 5 ganger. Da blir det nok kino på oss Så kos!
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 22. januar 2014 Forfatter #10 Skrevet 22. januar 2014 Vi har også sett den ned 3-åringen. det gikk kjempebra! filmen er ikke så lang, så veldig grei som en test! Karsten og Petra har vi også det og hun satt stille under hele filmen. har kjøpt billetter litt nær utgangen i tilfelle vi må ut en tur! Takk for svar! Han elsker Emil i Lønneberget, så denne nye Emil og Ida filmen er perfekt. Jeg viste ham traileren, og den så han hele 5 ganger. Da blir det nok kino på oss Så kos! Ja det var det jeg tenkte, nemlig. Den varer ikke så lenge, så den fungere som "testfilm " Godt tips å bestille plasser nær utgangen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå