3 i april Skrevet 21. januar 2014 #2 Skrevet 21. januar 2014 Enkel salat, gresk salat, noe godt brød, ferske rundstykker med smør, potetsalat ; NAM
Frøken Ubesluttsom Skrevet 21. januar 2014 #3 Skrevet 21. januar 2014 Det varierer, noen ganger vanlig grønn salat, noen ganger potetsalat, noen ganger brød/rundstykker og noen ganger ris og grønnsaker.
sologsommer Skrevet 21. januar 2014 Forfatter #6 Skrevet 21. januar 2014 Druesalat. Spennende. Oppskrift
PrinsesseHengepupp Skrevet 21. januar 2014 #7 Skrevet 21. januar 2014 Druesalat. Spennende. Oppskrift Ehm, jah, her jobber vi utfra slumpmetoden, men omtrent slik: Bortimot en boks stenfrie druer delt i to (3/4 plastboks altså) Ca en purreløk delt på langs og kuttet i biter En pose majones Tett på en boks lettrømme/rømme Bland rømme og majo først til en glatt konsistens, hold igjen på litt av rømmen og tilsett den om salaten blir "tørr". Ha i druer og purre og bland godt. Nam
Gjest meg mamma? Skrevet 21. januar 2014 #8 Skrevet 21. januar 2014 Druesalat. Spennende. Oppskrift Ehm, jah, her jobber vi utfra slumpmetoden, men omtrent slik: Bortimot en boks stenfrie druer delt i to (3/4 plastboks altså) Ca en purreløk delt på langs og kuttet i biter En pose majones Tett på en boks lettrømme/rømme Bland rømme og majo først til en glatt konsistens, hold igjen på litt av rømmen og tilsett den om salaten blir "tørr". Ha i druer og purre og bland godt. Nam Oi, den oppskriften var veldig annerledes enn noe annet jeg har prøvd. Druer, majones og løk....skeptisk, men må garantert testes
PrinsesseHengepupp Skrevet 21. januar 2014 #10 Skrevet 21. januar 2014 Druesalat. Spennende. Oppskrift Ehm, jah, her jobber vi utfra slumpmetoden, men omtrent slik: Bortimot en boks stenfrie druer delt i to (3/4 plastboks altså) Ca en purreløk delt på langs og kuttet i biter En pose majones Tett på en boks lettrømme/rømme Bland rømme og majo først til en glatt konsistens, hold igjen på litt av rømmen og tilsett den om salaten blir "tørr". Ha i druer og purre og bland godt. Nam Oi, den oppskriften var veldig annerledes enn noe annet jeg har prøvd. Druer, majones og løk....skeptisk, men må garantert testes Den er faktisk utrolig god. Var ukjent for meg og til svigermor serverte den. Nå er druesalaten med på ethvert tapas/jule/koldtbord og en selvskreven hovedattraksjon ved siden av grillen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå