Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #1 Skrevet 21. januar 2014 Hei Skal gifte meg i beg av sept. Hvit brud, tradisjonelt i kirken mao. Noen som har tips for en vellykket fest ? Dere som er gift, hva var suksess i deres bryllup og hva ville dere eventuelt gjort anderledes ? Vi har som mål å ha en dag hvor vi har set mye moro også Anonymous poster hash: bb81a...beb
moota m storebror&lillebror Skrevet 21. januar 2014 #2 Skrevet 21. januar 2014 Det aller viktigste jeg gjorde var å leie en toastmaster som var 100% proff, som visste hva han gjorde og hadde stålkontroll. Han hadde mange gode ideer til hvordan dagen og kvelden skulle være kjekk og gå fort uten at noen rakk å kjede seg. (Fort i den forstand at folk ikke kjeder seg og lurer på når det slutter). Vi laget program sammen og han leste det opp slik at folk var forbredt på hva som skulle skje og når. Ellers var det viktig for meg at det var nok mat og drikke, at jeg var fornøyd med dagen og kvelden og innsatsen jeg og mine gode venner hadde lagt i forberedelsene på lokalene. Jeg brukte lang tid på å finne ting jeg følte passet inn. Og når dagen var der brydde jeg meg ikke om hva som kunne være glemt.. Det ville ordnet seg med han flotte toastmasteren.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #3 Skrevet 21. januar 2014 Nok gratis drikke til at alle koser seg og en god fotograf:) Anonymous poster hash: 09b7f...013
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå