Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #2 Skrevet 21. januar 2014 Tørrhoste eller slimhoste? Alder på barnet? Anonymous poster hash: a18c3...ca7
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #3 Skrevet 21. januar 2014 Fire år. Tørr tror jeg. Hører ikke tegn til noe slim Anonymous poster hash: cfc56...e44
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #4 Skrevet 21. januar 2014 Noskapin tabletter er fra 6 år. Anonymous poster hash: a18c3...ca7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå