Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #1 Skrevet 21. januar 2014 Er i uke 37 og har de siste dagene kjent litt mindre og mindre liv. På kontroll idag nevnte jeg det for legen min men hun sa bare at alt sikkert var bra. Men samtidig så hikker hun flere ganger om dagen, er dette et godt tegn? Anonymous poster hash: 8d8df...7e2
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #2 Skrevet 21. januar 2014 Jg hadde hørt med føden! Anonymous poster hash: ba01b...502
Kanutten83 Skrevet 21. januar 2014 #3 Skrevet 21. januar 2014 All bevegelse, inkl hikke, er et godt tegn. Men om du kjenner mindre og mindre liv hadde jeg tatt kontakt med føden. Du skal ikke kjenne mindre liv selv om det blir trangt, bare mindre spark og mer åling og dytting. I hvertfall det jeg fikk fortalt sist. Hikke er ikke et bedre tegn enn spark.
Gjest Løvemusene Skrevet 21. januar 2014 #4 Skrevet 21. januar 2014 Min hikket mye i magen, helt normalt sa jordmor. Men angående mindre bevegelser så bør du ta dette opp med lege/jordmor! Hikke teller ikke som bevegelser i den forstand så ta det opp...
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #5 Skrevet 21. januar 2014 All bevegelse, inkl hikke, er et godt tegn. Men om du kjenner mindre og mindre liv hadde jeg tatt kontakt med føden. Du skal ikke kjenne mindre liv selv om det blir trangt, bare mindre spark og mer åling og dytting. I hvertfall det jeg fikk fortalt sist. Hikke er ikke et bedre tegn enn spark. Var det jeg trodde også, men når legen min avfeide det så fort så ble jeg usikker.. vil jo ikke virke helt hysterisk og har vært på føden et par ganger før. Anonymous poster hash: 8d8df...7e2
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #6 Skrevet 21. januar 2014 Ja, mye hikke er ett bra tegn. Det er tegn på at babyen driver med mye pusteøvelser, som styrker lungene Anonymous poster hash: 29bcc...dea
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #7 Skrevet 21. januar 2014 Ja, mye hikke er ett bra tegn. Det er tegn på at babyen driver med mye pusteøvelser, som styrker lungene Anonymous poster hash: 29bcc...dea Var det jeg trodde, så prøvde å betrygge meg selv ved å tenke at siden hun hikker mye så har hun det bra Anonymous poster hash: 8d8df...7e2
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #8 Skrevet 21. januar 2014 Noen andre som har noen meninger?? Anonymous poster hash: 8d8df...7e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå