Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #1 Skrevet 21. januar 2014 Min lille gutt er blitt 8 uker. Jeg vet at de sier at du ikke kan forvente at det blir noe rutine før rundt 3 mnd. Men jeg lurer på om dere har noen tips. I går sov han fra 10 på kvelden til 2, med et måltid mellom. Så var han våken fra 2 til 8(!!!!!) Idag morres. Han liker ikke å ligge på ryggen, han har enda stort behov for nærhet og kos og sovner når han ligger oppå meg, noe som betyr at jeg må sove på sofaen sånn at jeg ligger litt skrått, for ligger han rett oppå meg begynner han bare å grine. Jeg savner sånn å sove i sengen og jeg er så trøtt og sliten. Har dere noen tips til hva jeg kan gjøre for at han skal sove litt på natten? Han sover en del på dagen også Hva kan det være at han ikke vil ligge flatt? Mageknip har roet seg veldig, han har ikke kolilk. Jeg fullammer hvis det har noe å si. Når vi ligger sammen i sengen sover han som oftest i 5 min før han våkner og begynner å grine. Anonymous poster hash: 25da4...009
Gjest Sekretøsa Skrevet 21. januar 2014 #2 Skrevet 21. januar 2014 Kan du ha han sovende på brystet ditt i sengen da? Her la jeg meg over på siden og ammet han i søvn og da lå vi bare sånn resten av tiden. 6 timer er jo altfor lenge å være våken stakkar
Edelweis Skrevet 21. januar 2014 #3 Skrevet 21. januar 2014 Mi er 6 uker og jeg har henne i sengen sammen med meg! ammer henne i søvn og så sover vi bare sånn hele natten. skifter pupp i halsøvne omtrent og tror hun spiser 2-3 ganger per natt. noen ganger bygger jeg opp med puter under meg sånn at jeg ligger skrått med baby på brystet, da kan vi sove i mange timer!
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #4 Skrevet 21. januar 2014 Jeg skjønner ikke at dere tør å samsove med så små babyer. I Sverige har de akkurat endret retningslinjene på dette og anbefaler ikke å samsove med babyer < 3 mnd. Og jo, babyer kan få rutiner ganske tidlig, også før de er tolv uker. Anonymous poster hash: 48438...ce6
Pocahontas ღ Skrevet 21. januar 2014 #5 Skrevet 21. januar 2014 Jeg vet at de KAN få rutiner før 12 uker, jeg skrev at det er normalt av vi ikke kan FORVENTE rutiner før rundt den tiden Jeg har prøvd masse forskjellig. Hvordan er deres rutiner på kveldstid?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå