Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #1 Skrevet 21. januar 2014 Men når det er som det er, hvor treffer jeg bifile/lesbiske damer? Skjønner ikke hvor jeg skal treffe de. Er ikke typen til å "fly på by'n", så det utgår. Noen tips? Anonymous poster hash: 75f42...aee
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #2 Skrevet 21. januar 2014 Kan man ikke bruke nettdating og søke etter andre damer da? Anonymous poster hash: 421f2...bdb
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #3 Skrevet 21. januar 2014 Tro meg, det er ingen dans på roser å være hetero heller. Jeg skulle for all del mer enn gjerne ha byttet med deg hvis det var mulig! Anonymous poster hash: f8aaa...b99
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #4 Skrevet 21. januar 2014 Det var trist å lese, at du hater legningen din. Det er jo sånn du er født til å være. Håper du finner ei snill jente som kan forandre ditt eget syn på deg selv. Når det er sagt så er jo nettet helt sikkert en fin ting om du ikke ønsker å fly på byen. Anonymous poster hash: 8d4ef...018
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #5 Skrevet 21. januar 2014 Mannfolk står ikke høyt på lista lengre nei Men de er jo der. Og de kåte grisene nøler jo ikke med å ta kontakt. Verre å finne damene.. Anonymous poster hash: 75f42...aee
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #6 Skrevet 21. januar 2014 Det var trist å lese, at du hater legningen din. Det er jo sånn du er født til å være. Håper du finner ei snill jente som kan forandre ditt eget syn på deg selv. Når det er sagt så er jo nettet helt sikkert en fin ting om du ikke ønsker å fly på byen. Anonymous poster hash: 8d4ef...018 Blir vel kanskje lettere å leve med etterhvert. Nettet er jo en jungel, og de gangene jeg har vært på nett har jeg inntrykk av at det sitter en del menn bak mange av disse profilene Men får vel fortsette å prøve Anonymous poster hash: 75f42...aee
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #7 Skrevet 21. januar 2014 Har du ikke prøvd gaysir.no da? Anonymous poster hash: 71eb6...f43
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #8 Skrevet 21. januar 2014 Er da vel ikke verre for deg enn for en enslig hetero småbarnsmor som aldri får kommet seg ut av huset uten barn? Anonymous poster hash: 24167...54e
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #9 Skrevet 21. januar 2014 Er da vel ikke verre for deg enn for en enslig hetero småbarnsmor som aldri får kommet seg ut av huset uten barn? Anonymous poster hash: 24167...54e Var ikke meningen å legge det fram sånn. Er småbarnsmor selv btw. Men den tiden jeg likte menn var betraktelig mye enklere. Anonymous poster hash: 75f42...aee
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #10 Skrevet 21. januar 2014 Pappa fant sin store kjærlighet på gaysir.no Anonymous poster hash: 17649...3c5
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #11 Skrevet 21. januar 2014 Jeg fant min samboer på gaysir.no. Man luker fort ut de som er useriøse. Vi datet i 1 år, ble sammen, nå har vi vært sammen i 6 år, og har snart 2 barn Ikke gi opp! Anonymous poster hash: 73e1b...427
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 21. januar 2014 #12 Skrevet 21. januar 2014 Jeg håper du med tiden kan være stolt av deg selv, den du er. Legning har ikke mye å si, er det mulig du hater det fordi du ikke har akseptert det helt enda? Og, kan det være at du syns det er vanskelig å finne noen nettopp fordi du ikke er helt fortrolig med den du selv er? Du er helt sikkert en fantastisk dame! Masse lykke til i jakten på den rette
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #13 Skrevet 21. januar 2014 Jeg håper du med tiden kan være stolt av deg selv, den du er. Legning har ikke mye å si, er det mulig du hater det fordi du ikke har akseptert det helt enda? Og, kan det være at du syns det er vanskelig å finne noen nettopp fordi du ikke er helt fortrolig med den du selv er? Du er helt sikkert en fantastisk dame! Masse lykke til i jakten på den rette Det er ganske nytt for meg, men ikke fått noen negative tilbakemeldinger etter at jeg kom ut som lesbisk. Så burde vært enkelt å bare være stolt av den jeg er og levd det ut. Men en frustrerende overgang når jeg ikke helt vet hvordan jeg skal treffe noen. Like lyst på den store kjærligheten nå som tidligere. Takk for gode ord Anonymous poster hash: 75f42...aee
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #14 Skrevet 21. januar 2014 Eller du finner dem her:p Hilsen skeiv småbarnsmor Anonymous poster hash: 643a4...bda
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #15 Skrevet 21. januar 2014 Eller du finner dem her:p Hilsen skeiv småbarnsmor Anonymous poster hash: 643a4...bda Kanskje opprette en datingtråd? Anonymous poster hash: 75f42...aee
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #16 Skrevet 21. januar 2014 Eller du finner dem her:p Hilsen skeiv småbarnsmor Anonymous poster hash: 643a4...bda Kanskje opprette en datingtråd? Anonymous poster hash: 75f42...aee Akkurat det kan bli litt vansklig på et forum som forbyr kontaktanonser , men det finnes jo mange andre sider som er laget for det formålet. Anonymous poster hash: 8a182...561
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #17 Skrevet 21. januar 2014 Eller du finner dem her:p Hilsen skeiv småbarnsmor Anonymous poster hash: 643a4...bda Kanskje opprette en datingtråd? Anonymous poster hash: 75f42...aee Akkurat det kan bli litt vansklig på et forum som forbyr kontaktanonser , men det finnes jo mange andre sider som er laget for det formålet. Anonymous poster hash: 8a182...561 Sant Anonymous poster hash: 75f42...aee
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #18 Skrevet 21. januar 2014 Det er ingen forbud mot å sende andre brukere PM. (Dersom man vet nicket da.) Anonymous poster hash: c99ef...530
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 21. januar 2014 #19 Skrevet 21. januar 2014 gaysir.no er god hjelp. Enten om man finner kjærligheten der, eller om man finner venner, og de introduserer en Men på andre dating sider også, kan man finne noen Det er nok ikke lettere å være hetro, enn noe annet. Selv er jeg bifil, har en mannlig samboer nå, og trives med han, men en ting føler jeg meg sikker på, skulle vi gå ifra hverandre, tror jeg nok fremtidens kjære ville vært en kvinne. Synes det er umulig å føle seg sikker på hva han samboeren mener, tenker og føler, synes for øvrig det om menn generelt, mens de jentene/damene jeg har vært med, har vært lettere å forstå, om det er fordi vi er kvinner begge, eller fordi kvinner er mer åpne om alt, det kan jeg ikke si noe på.. Men det var for meg lettere å være med en kvinne, i forhold til å vite "min plass" osv, enn det er med samboeren.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #20 Skrevet 21. januar 2014 Forstår deg godt. Er nok ikke lett å vite at man går imot hva som er normalt, vi er jo skapt slik at mann+kvinne er rett. Er jo derfor 2 menn/kvinner ikke kan få barn sammen. Uansett, god bedring håper du blir frisk snart og følger Gud den allmektige👼 Anonymous poster hash: 7c0e7...a53
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #21 Skrevet 21. januar 2014 Forstår deg godt. Er nok ikke lett å vite at man går imot hva som er normalt, vi er jo skapt slik at mann+kvinne er rett. Er jo derfor 2 menn/kvinner ikke kan få barn sammen. Uansett, god bedring håper du blir frisk snart og følger Gud den allmektige Anonymous poster hash: 7c0e7...a53 Så bra å vite at du har pratet med Gud og vet hva han/hun synes er rett da. Er det fint der oppe i himmelen? Anonymous poster hash: 73e1b...427
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #22 Skrevet 21. januar 2014 Forstår deg godt. Er nok ikke lett å vite at man går imot hva som er normalt, vi er jo skapt slik at mann+kvinne er rett. Er jo derfor 2 menn/kvinner ikke kan få barn sammen. Uansett, god bedring håper du blir frisk snart og følger Gud den allmektige👼 Anonymous poster hash: 7c0e7...a53 God bedring? Følger Gud? Tror vel heller jeg følger lysten før jeg følger Gud. Anonymous poster hash: 75f42...aee
elinna Skrevet 21. januar 2014 #23 Skrevet 21. januar 2014 Forstår deg godt. Er nok ikke lett å vite at man går imot hva som er normalt, vi er jo skapt slik at mann+kvinne er rett. Er jo derfor 2 menn/kvinner ikke kan få barn sammen. Uansett, god bedring håper du blir frisk snart og følger Gud den allmektige Anonymous poster hash: 7c0e7...a53 Er du ute etter å provosere eller er du mindre opplyst?
uhhuhher Skrevet 21. januar 2014 #24 Skrevet 21. januar 2014 Spørs hvor du bor, men du kan undersøke om det finnes en gruppe som heter Late Bloomers i nærheten av deg. Eller noe i regi av LLH. Må bare hoppe i det. En venninne av meg var i samme situasjon som deg for noen år siden og har fått venner og støtte der. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #25 Skrevet 21. januar 2014 Det var trist å høre at du hater legningen din. Håper det går seg til etterhvert, du er født slik akkurat som heterofile er. Håper du finner deg en flott dame etterhvert som du kan dele livet med. Til dere som skriver at det er det samme å være hetero og singel som å nettopp ha "kommet ut" som lesbisk, så tenker jeg at dere har litt lite empati. Til deg som skriver om Gud: Ta deg en bolle! Anonymous poster hash: efc6a...880
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå