Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #1 Skrevet 21. januar 2014 kalesjen har stått litt fuktigt og fått litt sånn svart muggel på det kvite stoffet,har prøvd å vaske i vaskemaskinen men det forsvinner ikkje.går det ant å få det vekk? eventuelt kossen? kor farligt er det og kas muggel er det? rekner med at eg må kjøpe ny vogn sjølv om eg er fornøyd med den eg har Anonymous poster hash: 94fee...bd3
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #2 Skrevet 21. januar 2014 etter å ha undersøkt litt så trur eg det er jordslag.små svarte prikker.ikkje noko pels på dei. Anonymous poster hash: 94fee...bd3
Plutselig_gravid Skrevet 21. januar 2014 #3 Skrevet 21. januar 2014 Kjøp middel for jordslag på butikken. Anbefaler shipshape. Da blir vognen som ny Les selvfølgelig nøye på flasken før du bruker det. Viktig å lufte!
har jente og gutt og ny spire Skrevet 22. januar 2014 #4 Skrevet 22. januar 2014 Kjøp middel for jordslag på butikken. Anbefaler shipshape. Da blir vognen som ny Les selvfølgelig nøye på flasken før du bruker det. Viktig å lufte! skal prøve det,tusen takk
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2014 #5 Skrevet 26. januar 2014 Jordslag er giftig muggsopp, hadde ikke brukt en vogn med det på Anonymous poster hash: 5d7bb...c4b
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2014 #6 Skrevet 26. januar 2014 Litt ned på siden her står det litt om jordslag på kalesje, ville gitt det et forsøk: http://www.kjerringrad.com/jordslag-356.html Anonymous poster hash: 64631...472
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå