Snart 4 i hus Skrevet 20. januar 2014 #1 Skrevet 20. januar 2014 HJELP !!!!! Har en gutt på snart 5 og en på 2. På grunn av flytting og opppussing av hus og vi har bare hatt 1 soverom har det blitt til at en av hos har ligget/ sittet inne hos dem til dem sovner. Opppussingen TAR tid og jeg kjennerjeg er mektig lei av å bruke så mye tid på legging. Han på 5 har vært vant til og sovne alene og også han minste ,men når di startet å legge seg samtidig, gjorde vi det slik "for det skulle ikke ta så lang tid" men det gjorde det!!!!! Er mye alene og får ikke fred av elstemann til og legge minsten først? Tips og råd tas mot med takk ! Anonymous poster hash: 5df7f...277
tjommi Skrevet 21. januar 2014 #2 Skrevet 21. januar 2014 Her sover 4 og 7-åringen sammen. De hadde ulike vaner, men da jeg ble alene måtte jeg gjøre det sånn. Jeg legger dem samtidig, leser en liten fortelling eller synger to sanger, og går ut. Sålenge man er konsekvent skjønner de raskt opplegget. Litt trlbbel u starten såklart, men nå går det knirkefritt hver gang og jeg får ro til å legge mini. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå