Gå til innhold

Trenger tips angående vogn til gutt på 1,5 år..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi trenger virkelig ei ny vogn! Han har en sovevogn i bhg, så trenger en vogn som kan fungere som sovevogne i helger, som er god og trille (også på lengere turer), som er lett å manøvrere og som ikke er så tung. Noen som har tips eller erfaringer å komme med? Setter stor pris på det :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har nylig kjøpt Brio smile til småen på halvannet. Kjempefornøyd så langt. Liker at han kan sitte vendt mot oss og at det er mulighet for å åpne forlengelsen på kalesjen så den går helt over. Mye lettere for en liten nysgjerrigper å sovne da, så løfter vi heller litt opp igjen etter han har sovnet :-)

Skrevet

Baby Jogger City Mini. Den er lett, er ikke så dyr, full liggestilling + lang i ryggen, kan trille i turterreng og har god kvalitet. Hadde ikke lurt på det engang!

Anonymous poster hash: 1bed9...c22
Skrevet

Vi er veldig for lyd med bumbleride indie :)

Skrevet

Babyjogger city mini. Kjempe god vogn

Anonymous poster hash: 328ed...06c
Skrevet

Tfk joggster twist. Lang i ryggen, stor kalesje, håndbrems og regulerbært forbrett! Veldig greit, da slipper vognposen å dingle utenfor:)

Skrevet

Babyjogger city mini er ei fantastisk god vogn :)

Skrevet

Emmaljunga skooter

Anonymous poster hash: 72543...42c
Skrevet

Babyjogger City Mini GT (forskjellen på en vanlig og BCM og GT-versjonen er bedre hjul og mulighet til å justere håndtaket, for noen er dette ikke så viktig, men jeg er lav og mannen høy, så for oss var det viktig). Den er kjempelett å legge sammen, kjempegod å trille. Blir ikke like liten som f.eks. Maclaren sammenslått, men jeg synes den er mye bedre å trille, lett å trille med en hånd.

Skrevet

Emmaljunga scooter vi har 2013- mod

Anonymous poster hash: 4f2d7...5f6

Skrevet

Noen som har en Babyjogger City Versa? Vil gjerne høre erfaringer! 

Anonymous poster hash: 15107...fea
Skrevet

TFK eller emmaljunga scooter! :D

Anonymous poster hash: 20259...219
Skrevet

Brio Smile :) 

Barnet sitter høyt og fint, du kan veldig enkelt snu sittedelen så barnet kan sitte begge veier og kalesjen er genial!

Vogna har 4 hjul, de 2 fremste kan låses og vogna fungerer supert på alle underlag vi har prøvd (asfalt, gress, snø, skogsterreng, grus..) 

:) 

Anonymous poster hash: 716ff...587
Skrevet

Tusen takk for mange flotte tips! Nå skal jeg ta meg en google-runde for å sjekke de ut :) 

Skrevet

TFK urban jungle er vi veldig fornøyd med, minuset er at det er vanskelig å komme til handlekurven når mini sover. Emmaljunga city cross elsker jeg, har hatt denne med nyfødt del og sportsdel, den er 4 fastehjul, men drømmen er nå emmaljunga super nitro med to "bevegelige" hjul forran.

Anonymous poster hash: b3e37...fff
Skrevet

TFK urban jungle er vi veldig fornøyd med, minuset er at det er vanskelig å komme til handlekurven når mini sover. Emmaljunga city cross elsker jeg, har hatt denne med nyfødt del og sportsdel, den er 4 fastehjul, men drømmen er nå emmaljunga super nitro med to "bevegelige" hjul forran.

Anonymous poster hash: b3e37...fff

Hehe, tfk ELLER urban jungle??? ;)

Anonymous poster hash: a9a67...6dd

Skrevet

Babyjogger city mini gt funhgerer kun på slett underlag, d har omtrent null fjæring så fungerer ikke så bra på ugjevnt underlag. Ellers er det en veldig god vogn :)

Babyjogger city mini er en reisetrille, ikke enfullgod vogn man kan trille lange turer med.

Brio smile er så liten i setet at en 1,5 åring vil ha knapt med plass, synd siden det er en veldig god vogn ellers.

Babyjogger city versa er en veldig god vogn men egner seg best som det den er en cityvogn, vil ha problemer på ugjevnt underlag da fremhjulene er ganske små.

Bumbleride indie tror jeg vil være en god vogn for dere, den er romslig, liten sammenslått, lett i vekt, store gode lufthjul, veldig god kalesje og selges for en god pris :)

Anonymous poster hash: 3ceb0...ce9

Skrevet

TFK urban jungle er vi veldig fornøyd med, minuset er at det er vanskelig å komme til handlekurven når mini sover. Emmaljunga city cross elsker jeg, har hatt denne med nyfødt del og sportsdel, den er 4 fastehjul, men drømmen er nå emmaljunga super nitro med to "bevegelige" hjul forran.Anonymous poster hash: b3e37...fff

Hehe, tfk ELLER urban jungle??? ;)Anonymous poster hash: a9a67...6dd

Jahh, det heter jo tfk joggster twist og mountain buggy urban jungle. Begge er gode vogner :)

Skrevet

Emmaljunga Scooter er en fantastisk vogn i den alderen. :)

Anonymous poster hash: 4f910...ac8
Skrevet

Foretrekker simo som er stødig som sovevogn og lang nok i ryggen til åvare litt.

Anonymous poster hash: 8db35...7e6

Skrevet

Babyjogger city mini gt funhgerer kun på slett underlag, d har omtrent null fjæring så fungerer ikke så bra på ugjevnt underlag. Ellers er det en veldig god vogn :)

Babyjogger city mini er en reisetrille, ikke enfullgod vogn man kan trille lange turer med.

Brio smile er så liten i setet at en 1,5 åring vil ha knapt med plass, synd siden det er en veldig god vogn ellers.

Babyjogger city versa er en veldig god vogn men egner seg best som det den er en cityvogn, vil ha problemer på ugjevnt underlag da fremhjulene er ganske små.

Bumbleride indie tror jeg vil være en god vogn for dere, den er romslig, liten sammenslått, lett i vekt, store gode lufthjul, veldig god kalesje og selges for en god pris :)

Tuusen takk for masse god informasjon:) er indie eg har syns vert mest aktuell, så det var jo supert :) nå gjenstår det å finne noen som selger brukt :)

Skrevet

Emmaljunga Scooter er en fantastisk vogn i den alderen. :)

Anonymous poster hash: 4f910...ac8

Den er under vurdering den også, vi har emmaljunga nå, og har mulighet tial å få scooter ganske billig :) men vil først prøve meg på indien :)

Skrevet

Emmaljunga Scooter er en fantastisk vogn i den alderen. :)Anonymous poster hash: 4f910...ac8

Den er under vurdering den også, vi har emmaljunga nå, og har mulighet tial å få scooter ganske billig :) men vil først prøve meg på indien :)

Vær obs på at emmaljungas vogner kun har 90cm liggelengde, de har detmed ganske kort brukstid i forhold til bumbkeride som har 102cm liggelengde :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...