Gå til innhold

mye koster barnehage for alenemødre for to barn??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nettopp blitt alenemor, lurer derfor på hva dette koster.

bor i Østfold om det har noe  å si

Anonymous poster hash: 65d57...e9e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det som har noe å bety er hva du tjener, det er lønnen din som bestemmer om du får dekket noe av regningen. Om du er under grensen får du vel dekket ca 70% av regningen for selve plassen, matpengene må du betale selv.

Anonymous poster hash: 24b15...e68
Skrevet

Det som har noe å bety er hva du tjener, det er lønnen din som bestemmer om du får dekket noe av regningen. Om du er under grensen får du vel dekket ca 70% av regningen for selve plassen, matpengene må du betale selv.

Anonymous poster hash: 24b15...e68

jeg studerer. så har kunn penger fra lånekassen enda.

Anonymous poster hash: 65d57...e9e

Skrevet

Tror dette varierer fra kommune til kommune så du må ta kontakt med barnehagekontoret i kommunen du bor i for å finne ut hva satsene er for de som tjener under 220 000,- som er den laveste satsen tror jeg. 

I vår kommune ser det slik ut: https://www.skedsmo.kommune.no/Skole-og-barnehage/Finn-barnehage/Fellessider-barnehage/Priser-oppholdsbetaling/

For eldste barn ville du her betalt 1511,- og rundt 1060,- for barn nummer 2, altså 2570,- totalt om jeg er litt stødig i regning. 

Anonymous poster hash: 2160b...266
Skrevet

Jeg har friplass i barnehagen til datteren min. SFO betaler jeg 2700kr, men mottar jo 3200 kr i barnebidrag så jeg får mer enn jeg bruker, med andre ord gratis.

Har 50% jobb og AAP. Klarer meg veldig bra.

Anonymous poster hash: 30620...150
Skrevet

Når jeg mottok overgangsstønad mens jeg var student fikk jeg dekket 64%av bhg av NAV. Betalte da 1678kr mnd for 2 barn.

Anonymous poster hash: 3cb41...69e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...