Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #1 Skrevet 20. januar 2014 Er det mulig?!? Jeg bor på et lite sted, hvor det er veldig langt til Living butikk, så jeg har ikke mulighet for å kjøre dit for en bomtur. Det gjelder ei lampe, skulle så gjerne visst om de har den på lager, for jeg må planlegge så mye for å kjøre til butikken, så vil ikke kjøre for en bomtur. Helt siden Fredag har jeg ringt til butikken, og alltid er det samme melding " alle våre operatører er opptatt og din samtale blir lagt ned ". Har forsøkt minst ti ganger idag, men lykkes ikke Det er jo ikke menneskelig å dive en butikk på denne måten. Uansett om jeg taster for ' møbelavd ' så bare ringer det, ingen svarer. Living er virkelig noe dritt....!!!! Anonymous poster hash: d4607...ca9
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #2 Skrevet 20. januar 2014 I know...opplevd det flere ganger selv før! Skit irriterende, og de mistet meg som kunde. Anonymous poster hash: 5c88d...b51
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #3 Skrevet 20. januar 2014 Ja, det er jo ikke overraskende at Living ikke leverer...har ikke brukt den butikken på 4-5 år, og det har sine grunner. De må ha noen av landets verste reklamasjonsregler. Anonymous poster hash: cc05d...152
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #4 Skrevet 20. januar 2014 Jeg bor 4 timers kjøring unna Living-butikken. Vi var på utkikk etter et spisebord de hadde på salg og prøvde å nå butikken for å undersøke dette på forhånd. Etter gjentatte forsøk ga vi opp og kjørte. Selvsagt hadde de ikke dette på lager, og vi ble møtt med kommentaren: "Ja, men dere skal da vel helt sikkert til byen igjen om noen uker!" Har også prøvd å finne frem på hjemmesiden deres, men snakk om udugelig nettsted! Anonymous poster hash: 08ee1...0cb
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #5 Skrevet 20. januar 2014 Jeg bor 4 timers kjøring unna Living-butikken. Vi var på utkikk etter et spisebord de hadde på salg og prøvde å nå butikken for å undersøke dette på forhånd. Etter gjentatte forsøk ga vi opp og kjørte. Selvsagt hadde de ikke dette på lager, og vi ble møtt med kommentaren: "Ja, men dere skal da vel helt sikkert til byen igjen om noen uker!" Har også prøvd å finne frem på hjemmesiden deres, men snakk om udugelig nettsted! Anonymous poster hash: 08ee1...0cb Er det mulig? Og det verste er at det nummeret de har på baksiden av avisa IKKE er riktig engang! For en kundebehandling. Om jeg tar meg sjangs og reiser til dem, da skal de få høre, om de har eller ikke har lampe, de skal få høre. Anonymous poster hash: d4607...ca9
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #6 Skrevet 20. januar 2014 Dårlig erfaring selv. Men det har jeg også av skeidar. :/ Anonymous poster hash: ff558...aaf
Bjæk Skrevet 20. januar 2014 #7 Skrevet 20. januar 2014 Hehe, prøvde å bestille en lampe der, men hørte ikke noe mer fra de på flere måneder, tross purring. Lokalene deres (i alle fall i Bergen) er så stygt og trist at mannen har døpt om hele butikken til Dying ... ))
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #8 Skrevet 20. januar 2014 Jeg bor 4 timers kjøring unna Living-butikken. Vi var på utkikk etter et spisebord de hadde på salg og prøvde å nå butikken for å undersøke dette på forhånd. Etter gjentatte forsøk ga vi opp og kjørte. Selvsagt hadde de ikke dette på lager, og vi ble møtt med kommentaren: "Ja, men dere skal da vel helt sikkert til byen igjen om noen uker!" Har også prøvd å finne frem på hjemmesiden deres, men snakk om udugelig nettsted! Anonymous poster hash: 08ee1...0cb Er det mulig? Og det verste er at det nummeret de har på baksiden av avisa IKKE er riktig engang! For en kundebehandling. Om jeg tar meg sjangs og reiser til dem, da skal de få høre, om de har eller ikke har lampe, de skal få høre. Anonymous poster hash: d4607...ca9 Det er neppe riktige stedet å kjefte på dem som jobber i butikken, det er sjelden det er dem som har bestemt hvor mange de skal være på jobb og om de har mulighet til å ta telefonen. Jeg jobber selv i en svært travel butikkkjede der vi ofte ikke har mulighet til å ta telefonen (men ofte har vi tid også! ), fordi vi har så mye å gjøre, dvs hjelper flere kunder på en gang for eksempel. Ville skrevet en mail og klaget, eller prøvd å ringe andre telefonnummer. Skal du klage på slikt vil jeg råde deg til å be om en snakk med butikksjef. Ikke en tilfeldig ansatt i alle fall som mest sannsynlig ikke er skyld i din frustrasjon. For ordens skyld; jeg jobber IKKE på Living selv, og har heller ikke positiv erfaring med dem. Anonymous poster hash: aa4cc...5ed
Mother Gothel Skrevet 20. januar 2014 #9 Skrevet 20. januar 2014 Hahaha, jeg leste "Livet er virkelig noe dritt", og så klagde du på ei lampe. Tenkte for meg selv at du har ikke opplevd mye motgang her i livet Ang. Living har jeg samme erfaring. Har aldri hatt varen jeg ville ha på lager.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #10 Skrevet 20. januar 2014 Har ikke skeidar og living blitt til en butikk nå? Skeidar-living? :-s Anonymous poster hash: 5f3b6...d7f
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #11 Skrevet 20. januar 2014 Prøv å skrive til dem på nettet, tror de har noe sånn webskjema?Det gjorde jeg en gang, og da ringte de opp igjen. Anonymous poster hash: 17222...09f
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #12 Skrevet 20. januar 2014 søsteren min betalte 2000 i porto for et vitrineskap en gang, og annulerte hele kjøpet når hun ikke hadde fått det innen et halvt år! ingen info underveis om forsinkelser eller at de ikke hadde.. håpløst Anonymous poster hash: 72da3...4b8
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #13 Skrevet 20. januar 2014 Regner med at dette er en sånn type butikk-kjede som f.eks. Plantasjen, der det er et hovedkontor som detaljstyrer alt, og da mener jeg ALT. Hele hovedpoenget med butikk-kjeden er at den private eieren skal tjene mest mulig. De ansatte har ofte veldig dårlige forhold på slike arbeidsplasser. Fordi de får bestemme så lite av arbeidsdagen selv. Arbeidslister og vakter blir bestemt av hovedkontoret etter hvor stor pågang de har beregnet det skal være den uka, eller hvor mye av planlagte lønnsutgifter varehuset har "til gode". De ansatte kan jobbe livet av seg hvis det er mye kunder og kanskje også syke kolleger, men "har ikke lov" til å ringe etter ekstrahjelp. Det sier seg selv at servicen blir dårlig da. Skeidar og Living slet forresten veldig økonomisk i 2013, så de kommer nok fortsatt til å spare på lønnsutgiftene. Anonymous poster hash: b17b3...adc
SagflisiHåret Skrevet 21. januar 2014 #14 Skrevet 21. januar 2014 Åh trodde overskrifta var LIVET er noe dritt og kjente at akkurat idag er jeg enig i det. Og kan sikkert også være med på at living er dritt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå