Gå til innhold

Jippi! hater når det skjer!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg havner dessverre i sånna situasjoner der folk ikke klarer og være ærlig mot meg, de finner en løsning ved og lyve eller skylde på meg for sine egne feil isteden. dette gjør meg utrolig forvirret. helt til jeg nå innser at det har vert slik i alle år. hvorfor kanikk bare folk såre meg, isteden for og la meg tro noe helt annet. føler meg som en godtroende tosk. nå er jeg dritt lei av prøve og forstå noe de ikke vil jeg skal forstå, jeg stoler på meg selv og skjønner tegninga. og vet da best selv mine egne feil.

Anonymous poster hash: 537f3...876
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønte egentlig ikke så mye av dette her jeg. Men bytt ut vennene dine? Hvis du ikke blir behabdlet på den måten du vil? Jeg vet det er lettere sagt enn gjort, men det er verdt det når du opplever at det finnes mennesker der ute som faktisk vil ditt beste og vil være en god venn for deg. :) 

Skrevet

Litt vansklig å vite hva dette dreier seg om, men alle lyver litt for vennene sine for å unngå ubehagligheter i hverdagen.

Anonymous poster hash: 1bb0c...e8b
Skrevet

1. joda, jeg forstår dette var uforstålig, var vel for og få ut litt frustrasjon. for det ender med etter jeg har fått en helt uforståelig forklaring på hvorfor hviss personer ignorer meg og ikke svarer, men svarer kun når jeg sier at jeg kommer for de må passe på at jeg ikke kommer for det passer ikke. ellers aldri noe svar, kaller meg for en utrolig god venn som stiller opp og er der. vel. jeg ønsker å ha venner som er der også ellers og ikke bare ignorerer meg da. jepp. nye venner er det jeg faktisk holder på med nå. dessverre er det ikke lett. da jeg ikke er noen jente jente og jeg vil respektere typen ved og ikke bare ha guttevenner. så jeg er ganske så alene da :/ men det får gå!

Anonymous poster hash: 537f3...876

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...